לפני "משחק האליפות" מול הפועל באר שבע: בשורת הענק של דולב חזיזה

דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

כוכב מכבי חיפה ואשתו חווים שנה חלומית שכוללת הריון ראשון, עסק חדש ומרגש וככל הנראה גם זכייה באליפות שלישית ברציפות. לירון שרון עם הפרטים המלאים והברכות לאחת המשפחות הכי אהובות בכרמל

(גודל טקסט)

מכבי חיפה רחוקה ניצחון על הפועל באר שבע מזכייה באליפות מזכייה באליפות שלישית ברציפות, אבל עוד לפני המשחק המסקרן -דולב חזיזה ריגש את העוקבים שלו. תגידו בשעה טובה לשחקן הירוק ולאשתו, שבישרו על הריון ראשון: "אנחנו מחכים לך", כתבה אילנה על גבי סרטון בו חשפו את ההריון מהרגע בו אילנה גילתה עליו, תחת הכותרת "השנה השמחה ביותר". 

השניים זכו לאלפי לייקים, תגובות ופירגונים מהחברים לחדר ההלבשה ונשותיהם וגם משלל שחקני ליגת העל. "הוא גם יודע להבקיע העונה, לא רק לבשל", קבע אחד מהאוהדים הירוקים שבירך את הכדורגלן. יומיים לאחר הבשורה המרגשת, אילנה ההריונית פירסמה פוסט נוסף בו היא מודיעה על תאריך השקת האתר החדש שלה: "כל עכבה לטובה. תשימו שעונים ותהיו מוכנים כי סוף סוף זה קורה".

אשתו של חזיזה מתכננת להשיק את מותג בגדי הבייסיק שהקימה במו ידיה, IMH, אחרי יום העצמאות והחצי השני שלה כמובן לקח חלק בצילומים. עם עסק חדש, תינוק ראשון בדרך, ואליפות מסתמנת – נראה שזו לגמרי השנה של אילנה ודולב חזיזה. 

בפברואר האחרון כבר חשפה בפני המדור את הרעיון וסיפרה: "לפני כחצי שנה קיבלתי החלטה שזה הזמן להתחיל להגשים את החלומות שלי ואחד מהם הוא לייצר מותג בגדים בעיצוב שלי". הרעיון נולד אצלה לא מזמן אבל הזיקה לתחום האופנה הייתה שם מאז ומתמיד: "התשוקה שלי לבגדים תמיד הייתה שם. זה התחיל בתיכון, הייתי במגמת עיצוב אופנה וזה היה פשוט חלום. נהנתי מכל רגע וגיליתי כמה אני אוהבת אופנה וסטיילינג. כרגע זאת רק ההתחלה, בקרוב מאוד תהיה קולקציה לנשים וגברים עם מבחר גדול" שיתפה.

ומה בנוגע לבועט שלה? הוא גאה בה וביצירה שלה: "דולב עף על הרעיון שלי ותמך בי לאורך כל הדרך. בואי נגיד שבלי התמיכה שלו זה לא היה קורה, אנחנו החברים הכי טובים ואני זכיתי שיש לי בעל תומך ומאמין כמו דולב", ריגשה אילנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי