בספרד נדהמו מ"תמונת העירום" של מישל גרציג: "היא שברה את הרשת לחתיכות"

מישל גרציג
מישל גרציג | Europa Press News / Contributor

אחרי שתמונות שלה כבשו את בלגיה ותפסו כותרות, כעת הביקור שלה בוולנסיה עורר רעש ותיעוד אחד באמבטיה הותיר את העוקבים פעורי פה

(גודל טקסט)

מישל גרציג משגעת את אירופה. אחרי הכותרות שקיבלה בבלגיה כעת גם ב"מונדו דפורטיבו" הספרדי התפעלו מיופייה של הדוגמנית הישראלית, שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה תמונה בעירום באמבטיה. כשהיא מתכוננת לחתונה עם טיבו קורטואה, משקיעה בעסק חדש עם פולה בליק דיין ומצטלמת לשלל קמפיינים, מעבר לים לא מפסיקים להתעסק בבת ה-25 ובלוק הכובש.

כאמור, בשבוע שעבר שיתפה מישל תמונות בביקיני לוהט כשהיא משתזפת בגינה שלה ושל השוער בלגי ומשתעשעת עם הכלבים המשותפים שלהם, וכעת הפוסט האחרון שהעלתה גרם לספרדים להזיע מרוב חום.

מישל באמבטיה. התמונה שעשתה רעש בספרד
מישל באמבטיה. התמונה שעשתה רעש בספרד | מסך, אינסטגרם

721 אלף העוקבים שלה נטרפו מהתמונה האחרונה ששיתפה מהביקור בולנסיה, בו צטלמה בעירום מתקלחת באמבטיה בחדר מלון מפואר. "גלריית תמונות של הטיול שלי בעיר", כתבה אשת הכדורגלן לצד התמונות כשהראשונה הייתה אחראית על הקביעה: "היא שברה את הרשת לחתיכות", כך צעקה הכותרת בתקשורת הספרדית.

כבשה גם את ולנסיה
כבשה גם את ולנסיה | מסך, אינסטגרם

הראשון להגיב היה קורטואה שכתב לה: "המלכה שלי" ובכך הוכיח פעם נוספת עד כמה הוא ליברלי, מפרגן, מאדיר ותומך בארוסה שלו, וגורם לכל מי שקורא את המילים שלו, לחייך. 

מישל גרציג
מישל גרציג | יח"צ

אמנם התגובות בחשבון של הישראלית היפייפיה מוגבלות רק לאלו שהיא עוקבת אחריהם, אחרי שכזכור קיבלה תגובות אנטישמיות כפי שסיפרה בעבר, אבל על פי מספר הלייקים אפשר להבין עד כמה אהבו העוקבים את הבילוי שלה בעיר הנמל הספרדית.

פחות מחודשיים עד לאירוע המדובר של השנה, תהיו בטוחים שמישל הולכת לככב במדור שלנו עוד הרבה. הימור: אחרי החתונה היא תשבור שיא נוסף ותחצה את מיליון העוקבים באינסטגרם. 

מישל גרציג
מישל גרציג | יח"צ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי