ההדלפה שהיממה את כולם והבהירה: המשבר של רונאלדו וג'ורג'ינה אמיתי

ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו
ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו | אינסטגרם

אחרי מבול הספוקלציות על כך שהכוכב הפורטוגלי מאס בהתנהלות של זוגתו, אחד מאנשי הצוות שלו חושף עימות קולני בין השניים שלא החליפו מילה במשך עשר שעות: "כל הצוות נאלץ ללכת על ביצים"

(גודל טקסט)

השמועות על משבר בין כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגס לא פוסקות. עיתונאים ומקורבים לכוכב סיפרו כי קשה לו להיות רחוק ממשפחתו ומאמא שלו ועל כך שהדוגמנית "מבלה את כל הזמן בקניות במקום להתייחס אליו ולעודד אותו. בנוסף, הפרשן ליאו קיירו הלך צעד אחד קדימה כשקבע: "הם לא בטוב וסביר להניח שהם ייפרדו. המציאות היא שלכריסטיאנו נמאס ממנה".

המשבר מחריף? כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
משבר? הצחקתם את כריסטיאנו | מסך, אינסטגרם

בינתיים, הטיקטוקר אבל פלאנלס סיפר מידע נוסף בנוגע למשבר, כשהפעם עדות של אחד מאנשי צוות העובדים של כריסטיאנו וג'ורג'ינה היממה את כל העולם: "לפני חודש היה להם ריב קשה לפני שעלו על טיסה., היו צעקות", הוא אמר וביקש להישאר בעילום שם. לדבריו, ג'יו עלתה למטוס "כעוסה מאוד" על רונאלדו לא אמרה שלום לאף אחד, בעוד הפורטוגלי היה "מנומס" ובירך את כל הצוות. הוא הוסיף וחשף: "במשך עשר שעות טיסה הם לא החליפו מילה. הצוות הלך על ביצים". 

חייהם הפרטיים ממשיכים להסעיר את מדורי הרכילת בעולם
חייהם הפרטיים ממשיכים להסעיר את מדורי הרכילת בעולם | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

המידע שנחשף הגביר את הספקולציות שהחלו לפני חודשים על משבר שמכרסם בקשר בין CR7 והדוגמנית. ג'ורג'ינה התייחסה לכך לאחרונה בחודש ינואר, כאשר כתבה בסטור: "בגיל 22 פגשתי את אהבת חיי" וניסתה לשים סוף לספקולציות.

מאז, כאמורף השמועות רק מתגברות, ונראה שיש צרות בגן העדן של הזוג המפורסם והעשיר ביותר בעולם הכדורגל, בעיקר מאז עלתה לשידור תוכנית הדוקו ריאליטי שלה, "אני ג'ורג'ינה", בה נחשף צד שלה שרונאלדו פחות אוהב. 

ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס | RUI SILVA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי