אשתו של ראמוס מגיבה לשמועות: "רק בעלי ואני יודעים מה קורה בבית"

סרחיו ראמוס עם אשתו
סרחיו ראמוס עם אשתו | מסך, אינסטגרם

פילאר רוביו מדגמנת בגדי ים בגיל 44 ולא מתרגשת מהספקולציות על משבר בנישואים: "התבגרתי ולמדתי לסתום, לא אכפת לי מה אחרים חושבים". וגם: האם הם יעזבו את פריז סן ז'רמן בקיץ?

(גודל טקסט)

פילאר רוביו, אשתו של סרחיו ראמוס, גנבה את תשומת הלב בתצוגת האופנה של הקולקציה החדשה של בגדי הים של חברת 'סלמרק', עבורה היא משמשת כפרזנטורית. בגיל 44, היא מדגמנת בגדי ים והלבשה תחתונה, ובמהלך האירוע השיבה גם לשאלות התקשורת והתוודתה כיצד החיים בבית שלה ושל בלם פ.ס.ז' נראים והאם השמועות על משבר בנישואים נכונות. 

פילאר רוביו ועוד מישהו
פילאר רוביו, סרחיו ראמוס | צילום: gettyimages

אשת הכדורגלן מודעת לכך שתמיד יהיו שמועות על מערכת היחסים ביניהם בעקבות הפרסום הגדול: "התבגרתי ולמדתי לסתום. לא אכפת לי מה חושבים אחרים. רק בעלי ואני יודעים מה קורה בבית שלנו", סיפרה. למרות זאת, לפני מספר חודשים דווקא בחרה לדבר ולחשוף פרטים אינטימיים מאד על הקשר שלה ושל ראמוס כשהתייחסה לחיי המין שלהם: "אנחנו עושים את זה כל יום, חוץ מהימים שאני צריכה להיות במדריד".

סרחיו ראמוס, פילאר רוביו
סרחיו ראמוס, פילאר רוביו | Carlos Alvarez/Getty Images

עוד סיפרה פילאר כי היא והכדורגלן שלה אולי יעברו לקבוצה אחרת בעונה הבאה: "אני לא יודעת אם נישאר בפריז, עוד לא ברור בכלל מה יהיה והדבר הגרוע ביותר הוא שאני לא אגלה עד הרגע האחרון, אז אני אפילו לא חושב על זה. יש תמיד חוסר וודאות", הבהירה לגבי עתידו של ראמוס.

למרות זאת, היא טוענת שהיא מאושרת מאוד בבירת צרפת ומבלה לא מעט עם נשותיהם של שחקני פ.ס.ז'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי