השמועות נכונות: הכירו את בת הזוג החדשה של אוסקר גלוך

אוסקר גלוך, שחקן נבחרת ישראל | דני מרון

אחרי שכבר בחודש מרץ נראה היה שהם "עולים על הגל", קשר רד בול זלצבורג שיתף תמונה לצד מרום איפרגן, הוסיף לב וחשף לראשונה את הסטטוס החדש שלו. לירון שרון עם הפרטים המלאים מאוסטריה

(גודל טקסט)

כבר בתחילת חודש מרץ האחרון הגיעו לאוזני המדור שמועות על צעירה שכבשה את ליבו של אוסקר גלוך. קוראים לה מרום איפרגן והיא בילתה לאחרונה הרבה מאד על קו ישראל-אוסטריה, מה שהעלה את החשד לאחר שנצפתה מצטלמת בשלל לוקיישנים זהים לזה של הקשר ההתקפי ואתמול סוף סוף זה קרה. השניים חשפו את האהבה שלהם קבל עם ואינסטגרם. 

אוסקר גלוך, מרום איפרגן
אוסקר גלוך, מרום איפרגן | מסך, אינסטגרם

כוכב זלצבורג שיתף בסטורי אל מול עיניהם של 64 אלף העוקבים שלו ברשת החברתית, תמונה משותפת עם מרום והוסיף לב אדום, צעד שמאשר את מערכת היחסים ביניהם. אפילו את יום הולדתו ה-19 שחל בחודש שעבר חגג גלוך לצידה של הדוגמנית שמבלה איתו הרבה מאז שעשה את המעבר ממכבי תל אביב לזלצבורג. כזכורף בשנה שעברה הוא ניהל מערכת יחסים קצרה עם לין אדני שמזוהה בכלל עם מכבי חיפה ואוהדת אותה שנים, אך כעת התאהב במרום והעיניים המהפנטות שלה. 

הספיקה להתארגן על ספר מקומי. איפרגן
הספיקה להתארגן על ספר מקומי. איפרגן | מסך, אינסטגרם

נראה שמערכת היחסים בין השניים מתחילה להתבסס. בזמן שהיא מטיילת לה ברחובות העיר ונהנית מהחיים האירופאים, היא אפילו מצאה לעצמה מספרה מקומית והעוקבים שלה עולים בהתאם מאז ששמה נקשר לזה של גלוך. באינסטגרם יש לה כבר 16 אלף עוקבים אדוקים אך בטיק טוק היא מתפוצצת עם 100 אלף שמחכים לסרטונים שהיא מעלה מאוסטריה.

מרום איפרגן, החברה החדשה של אוסקר גלוך
מרום איפרגן, החברה החדשה של אוסקר גלוך | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: אוסקר גלוך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי