שחקן מכבי חיפה עבר לתל אביב: "הכל קורה פה"

עמית פיליפ
עמית פיליפ | מסך, אינסטגרם

למדור נודע כי שחקן האלופה עזב את הכרמל וחזר לעיר הגדולה, אשתו הסבירה: "הייתי חייבת להתקרב למרכז העניינים, הוא ייתן טיפה מעצמו ויעשה את הנסיעות לאימונים בחיפה"

(גודל טקסט)

לפתיחה של החנות החדשה השנייה של alo yoga בישראל, הגיעה עמית פיליפ בסטטוס "משודרג". מעצבת האופנה שרגילה לעשות את הנסיעות על כביש החוף מחיפה לת"א, ויתר הפעם על התענוג מאחר שהיא, בעלה סאן מנחם ובנם התינוק עזבו את הכרמל ועברו לגור בתל אביב.

באירוע הנוצץ פגשה עמית בין היתר את שונית חמד, כאשר הערב (שני) תיפגשנה שתי הקבוצות של הבעלים שלהן, הפועל באר שבע ומכבי חיפה למשחק שבסיומו הירוקים יזכרו באליפות שלישית ברציפות אם ישיגו ניצחון בטרנר.

המשפחה הצעירה עזבה את חיפה וחזרה למקורות של המגן כשעברו לעיר הגדולה. מנחם כידוע נולד וגדל כל חייו בתל אביב ועל כן החליטו הכדורגלן ואשתו להתמקם בצפון העיר בשכונת רמת אביב ג'. עמית שיתפה את המדור בהחלטה לעבור לעיר שלא נחה לרגע: " הכל קורה פה – משפחה, חברים והעבודה שלי, ועכשיו עם אימרי הייתי חייבת להתקרב למרכז העיניינים, אז סאן ייתן טיפה מעצמו ויעשה את הנסיעות לחיפה לאימונים. "Happy wife, happy life", כדאי שתזכרו את זה כמוטו לחיים. 

ברוך הבא או יותר נכון ברוך שובכם לתל אביב,. בזמן שמנחם מתאמן באופן חלקי עם קבוצתו ומחכה לתשובות המומחים לגבי עתידו, החצי השני שלו פורחת מקצועית, צוברת לעצמה קהל עוקבים ענק ברשתות החברתיות ובעיקר מגדירה את צו האופנה עם הלוקים הכי עכשוויים שיש.

עמית פיליפ
עמית פיליפ | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי