תחזיקו חזק: האם זאת בת הזוג החדשה של דני אבדיה?

דני אבדיה
דני אבדיה | Seffi Magriso / Contributor

על פי דיווח ב"פנאי פלוס", היהלום שמשחק ב-NBA יצא מספר פעמים עם לא אחרת מאשר אחותה של אשתו של שחקן מכבי חיפה, שנפרדה מכדורגלן. לירון שרון עם הפרטים על הזוגיות המסעירה שאולי נרקמת

(גודל טקסט)

בחודש שעבר סיים דני אבדיה את עונתו השלישית ב-NBA וכעת הוא בישראל, ומקדיש את זמנו בין היתר לאימוני פיזיותרפיה עם רגב פאנן. עם 220 אלף עוקבים באינסטגרם וטייטל "אייקון אופנה בהתהוות", אפשר להבין מדוע גם החיים האישיים שלו מסקרנים את המעריצים הרבים שלו.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס | GettyImages, Kevin C. Cox

כשהוא רק בן 22, לאבדיה יש ברזומה מערכת יחסים של שנים עם נעמה כרמל, עליה סיפרנו לכם ב-2019, מיד אחרי שהוביל את נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל לזכייה שנייה ברציפות באליפות אירופה. השניים מנהלים בשלוש השנים האחרונות מאז המעבר שלו לארה"ב מערכת יחסים בשלט רחוק מעבר לים, כשהוא מתגורר עם אמא שלו בוושינגטון והיא מגיעה לבקר אותו. אך כעת, על פי "פנאי פלוס", אבדיה בכלל צמוד בכלל למישהי אחרת שכולנו מכירים.

מתאימים, לא?
מתאימים, לא? | ג׳יני הפקות
זה רציני? אבדיה עם אלחמיסטר בזמנו
זה רציני? אבדיה עם אלחמיסטר בזמנו | ג׳יני הפקות

את ספיר אלחמיסטר, אחותה של נטע אלחמיסטר, הכדורסלן המפורסם מכיר עוד מ-2020, אז כיכבו יחד בקמפיין הראשן שלו. כעת, ב"פנאי פלוס" מדווחים ש"הם יצאו יחד מספר פעמים ואין לדעת מה יוליד יום".

בינתיים, האקס של גיסתו של רמי גרשון, הכדורגלן תומר אלוף, אישר למדור שהוא וספיר אכן נפרדו כבר לפני מספר חודשים אך עדיין לא ממש ברור מה קורה בגזרתם של אבדיה ונעמה. הם לא נהגו לשתף כמעט דבר ממערכת היחסים שלהם, אך על פי הרשתות החברתיות, הוא עדיין עוקב אחריה והיא אחריו. אז מה קורה שם באמת? כנראה שניאלץ להמתין לתשובה.

ספיר אלחמיסטר
ספיר אלחמיסטר | bananhot

בינתיים, נזכיר שלפני שנתיים וחצי על על הסט של המותג הגברי, סיפר בזמנו כוכבה של מכבי תל אביב דאז שהוא ממש נהנה לעשות פוזות למצלמה והעריך את הקולגה שעזרה לו: "יש פה אווירה טובה עם הצוות וספיר אלחימיסטר שמצטלמת איתי עושה עבודה מדהימה. מאוד כיף איתה והיא אחלה שותפה. היא מכירה את העולם הזה יותר ממני ועוזרת לי".

מצליח למצוא זמן לזוגיות שלך עם נעמה?
"זה סיפור מסובך (צוחק), אבל האהבה שלנו באמת גדולה. הכרתי את נעמה בתחילת דרכי והיא היתה איתי בכל התהליך ומגיע לה המון קרדיט על זה. היא עוזרת לי להיות בן אדם יותר טוב ושחקן יותר טוב על המגרש".

מה אתם הכי אוהבים לעשות יחד כשיש לך זמן פנוי?
"מסעדות וסרטים בעיקר. אבל האמת היא שהיא חוזרת מהצבא קצת עייפה אז לרוב אנחנו לא יוצאים הרבה, אנחנו יושבים בבית ומדברים על כוס קפה, חימום וטלוויזיה וזה הדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות יחד".

דני אבדיה, נעמה כרמל | אינסטגרם
עוד באותו נושא: דני אבדיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי