פרק נוסף בסאגה? וונדה נארה ומקסי לופז נתפסו בעת בילוי ועוררו סערה

וונדה נארה איקרדי ומקסי לופז | צילום: אינסטגרם

כעשור לאחר הבגידה המתוקשרת ולמורת רוחו של הבעל מאורו איקרדי, אשתו והאקס המיתולוגי צולמו מחויכים בפומבי והתגובה לא איחרה לבוא

(גודל טקסט)

במרחק של אלפי קילומטרים מכוכבה של גלאטסראיי, מאורו איקרדי, השוהה באיסטנבול עד לסוף העונה, נמצאת בארגנטינה אשתו וונדה נארה איקרדי. וונדה התבססה חזק במולדתה, זאת לאחר שקיבלה את משרת ההנחייה של מאסטר שף. לאור השהות המתמשכת שלה בבואנוס איירס, הארגנטינאית הפרובוקטיבית ניצלה את ההזדמנות לאכול ארוחת ערב עם מקסי לופז, בעלה לשעבר. האירוע התרחש ביום חמישי האחרון, במסעדה ברובע פאלרמו. צלמי הפפראצי לא פיספסו את המאורע המדובר, כשאשת הכדורגלן אף שיחררה חיוכים במהלך המפגש – דבר המרמז על כך שהיחסים השתפרו מאוד עם אביו ילדיה: ולנטינו, קונסטנטינו ובנדיקטו.

כזכור, וונדה (35) ומאורו (30) איקרדי ניהלו רומן בזמן שהיא הייתה נשואה ללופז, מה שהוביל לגירושים ולאחת משערוריות הבגידה הגדולות בכל הזמנים. כשנשאל על הפגישה עם וונדה על ידי העיתונות המקומית, לופז טען כי זו הייתה ארוחת ערב משפחתית: "ישבנו לאכול יחד כי הבנים היו שם. אנחנו מדברים עליהם, על הפרויקטים שלהם. אנחנו תמיד נותנים עדיפות לבנים וכהורים טובים אנחנו רוצים שהם יהיו מאושרים. אין יותר כלום מעבר לזה", סיפר.

לגבי האפשרות שיסכים לפגוש את איקרדי ואולי אף לשבת ביחד לארוחת ערב, זו איננה אופציה מבחינתו של חלוץ העבר בן ה-39, שעדיין "ממורמר" ולא רוצה לשמוע על כך: "הוא (מאורו) יכול לשבת בשולחן איתה ועם הבנות שלהם, אבל לא איתי", אמר כשהוא עדיין נשמע נסער מאוד 'מהסכין שתקע' איקרדי בגבו לפני כעשור. על פי הרשתות החברתיות, איקרדי עצמו כועס על המפגש של וונדה עם הגרוש שלה, ואולי אף מקנא לאור החנופה הרבה שהיא מפגינה כלפיו מאז אותה ארוחת הערב. וונדה משתפת תמונות ומתייגת אותו, כשאיקרדי עצמו לא מגיב, ואתמול (שני) אף עלתה על טיסה לאיסטנבול עם הבנות כדי להיות איתו. למרות כל המאמצים, עדיין אין שום זכר לתגובה ממנו. עם השניים הללו, הדרמה כנראה לא תיפסק לעולם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי