התמונה החושפנית של בקהאם שברה את הרשת: "תודה מכל הנשים בעולם"

דיוויד בקהאם
דיוויד בקהאם | Edward Berthelot / Contributor

בצעד שנון וממש לא שגרתי, ויקטוריה החליטה "לפנק" את העוקבות והעוקבים כשהעלתה לרשת תיעוד מינימלי מאוד של בעלה לכבוד יום הולדתו ה-48: "בואו כולנו נחגוג את דיוויד בקהאם, אין בעד מה", כתבה

(גודל טקסט)

דיוויד בקהאם חגג אמש (שלישי) את יום הולדתו ה-48 וקיבל מאות אלפי ברכות מבני משפחה, חברים ובעיקר מעשרות מיליוני העוקבים שלו. אשתו, ויקטוריה, "סידרה לו" ברכה מאד לא שגרתית, בה במקום מילים רומנטיות ואיחולי יום הולדת בנאליים, החליטה "לפנק" את כל הנשים בעולם, וכנראה גם לא מעט גברים.

אשת הכדורגלן שיתפה תמונה של בעלה כשהוא לובש אך ורק תחתוני בוקסר לבנים רטובים בפוזה סקסית וכתבה: "בואו כולנו נחגוג את דיוויד בקהאם, אין בעד מה", והוסיפה אייקונים של פרצופים בוכים מצחוק כדי שכולם יבינו שהכל בהומור והיא "חולקת" את בעלה כי היא מבינה שהוא אחד הגברים הלוהטים שקיימים על הפלאנטה. בטח בגיל 48 ועל כן רצתה להתגאות. 

בצדק גדול, התמונה של כדורגלן העבר גרפה מאות אלפי לייקים ותגובות כשאחת הבולטות הייתה של עוקבת שהודתה לןויקטוריה: "תודה לך ויקטוריה, בשם כל הנשים בעולם" כתבה וקיבלה בעצמה אלפי לייקים מעוקבות מרוצות הסכימו איתה.

יפה ושנונה. ויקטוריה בקהאם
יפה ושנונה. ויקטוריה בקהאם | מסך, אינסטגרם

חוץ מהתמונה הלוהטת בפיד, פוש ספייס לשעבר שיתפה שלל תמונות וסרטונים מגניבים בסטורי שלה, בהם היא ממשיכה לברך את החצי השני שלה כבר למעלה משני עשורים – בין היתר פירסמה תמונה שלה מחבקת את כף הרגל שלו וכתבה: "זה עד כמה אני אוהבת אותך". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי