"לא הייתי מסוגלת להאמין": ההצלחה המסחררת של נטע אלחמיסטר

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | אור גפן

אשת העסקים המצליחה שנחשבת לאחד הדוגמניות העסוקות בישראל, עצרה את המירוץ לכמה שניות, הודתה על הכל ושלחה מסר לחולמים: "אל תעצרו לרגע". לירון שרון עם הפרטים והג'וב של אמא אלחמיסטר

(גודל טקסט)

אחרי שחגגה יום הולדת 29, נטע אלחמיסטר עוצרת את רכבת ההרים של חייה ומודה על הכל. אשת העסקים המצליחה החליטה לתת השראה ל-1.7 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם ולכתוב מילות עידוד לכל שרוצה להגשים את החלום שלו. כידוע, כבר למעלה מחמש שנים שמלכת האינסטגרם ואשתו של רמי גרשון היא אחת הדוגמניות העסוקות והמצליחות ביותר בישראל.

"ימים ארוכים לאחרונה, מפרויקט לפרויקט, מפגישה לפגישה, בכל תחום נותנת את המקסימום שלי. פגשתי בדרך כל כך הרבה אנשים מעוררי השראה, למדתי תוך כדי בכל תחום וצברתי ידע וניסיון כל יום מחדש", כתבה והמשיכה: "באמת שאין בעולם הזה הרגשה מספקת יותר. מדי פעם חושבת לעצמי אם זה מה שהייתי מדמיינת בתור ילדה שאגיע אליו כשאגדל, ואני מודה שגם אם היו אומרים לי שכך ייראה העתיד שלי לא הייתי מסוגלת להאמי.! אל תוותרו על החלומות שלכם ואל תעצרו לרגע". 

לאחר מכן חשפה נטע גם את מנהלת החנות החדשה שלה בתל אביב, אמא שלה ורדי אלחמיסטר ש"מקבלת את כולם בחנות החדשה באופן הכי מאיר, חם ואוהב". בעבר סיפרה אשת הכדורגלן שמגיל 16 המליצו לה ללכת בדרך של אמא שלה, שדיגמנה והשתתפה בתחרות מלכת היופי. הצליח לה, זה בטוח. 

מנהלת החנות החדשה
מנהלת החנות החדשה | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי