משאירה אבק לרוב הכדורגלנים: נחשף ההון המטורף של נטע אלחמיסטר

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | גיל חיון

מעצמת האינסטגרם הראשונה בישראל היא גם אחת הדוגמניות העסוקות ואשת עסקים חריפה שלא מפסיקה לצאת מהקופסא ולהשתדרג. כמה כסף היא הרוויחה עד כה? לירון שרון עם הסכומים

(גודל טקסט)

נטע אלחמיסטר הפכה לישראלית הראשונה ש"התפוצצה" באינסטגרם ובהמשך גם לאחת הדוגמניות המבוקשות בתעשייה הישראלית. כידוע, היא בעלת מספר עסקים שמגלגלים סכומים גדולים ובמקביל היא כל הזמן לומדת ומתחדשת. בגיל 29, בהחלט אפשר להגיד שנטע עובדת קשה מאוד אבל גם "חיה את החלום".

בעלה, רמי גרשון, נחשב עד 2020 לאחד מבכירי המשתכרים בליגת העל, אך ההון שצברה נטע כבר מזמן עבר את זה של רוב שחקני הכדורגל בישראל. על פי אתר אינטרנט שמנתח את השווי הכלכלי של ידוענים, השווי של נטע נכון להיום עומד על כ-5 מיליון דולר – למעלה מ-18 מיליון שקלים, סכום שהופך אותה לאשת הכדורגלן הישראלית המרוויחה בכל הזמנים. מאז שפרצה לתודעה ב-2016 נטע פשוט לא עוצרת, ועושה רושם שהיד עוד נטויה.

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | אור גפן

בפחות משבע שנים, היא הספיקה להגדיל את הקהל שלה באינסטגרם בלמעלה ממיליון עוקבים, הפכה את מותג בגדי הים שלה לאימפריה, פתחה מותג מצליח נוסף, יש לה ליין של שמלות ערב, היא הייתה הפרזנטורית של שלל רשתות ענק ובימים אלו היא בעיקר מתמקדת במותגים שלה.

אלחמיסטר היא יזמנית ואשת עסקים מצליחה שהצליחה להביא את השילוב של יופי ואמביציה למימוש הפוטנציאל שלה ברמות הגבוהות ביותר. אתמול חגגה בקרב משפחתה הגרעינית את יום הולדתו של אביה. ללא ספק הילדה עושה נחת להורים, לבעלה ולמשפחה כולה. 

נטע אלחמיסטר, רמי גרשון
נטע אלחמיסטר, רמי גרשון | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי