מאיפה זה בא? האקס של ג'ורג'ינה "חזר", ונראה שרונאלדו רותח

ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס | Gareth Cattermole / Staff

פאבלו בוני החליט "לפתוח" על מערכת היחסים שלו ושל ג'ורג'ינה וכן גם על הדרך בה היא וכריסטיאנו הכירו. מישהו כל כך לא אהב את הדברים, שלבן הזוג הקודם שלה הוצע סכום כספי לא מבוטל תמורת שתיקה

(גודל טקסט)

מהרגע שעלתה לאוויר בנטפליקס העונה השנייה של הסדרה 'אני ג'ורג'ינה', בה זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו מספרת פרטים על חייה עם לצד הכוכב, אשת הכדורגלן הפכה למטרה לביקורות והאשמות בלתי פוסקות. בזמן שהדוגמנית לא יורדת מהכותרות והצליחה לעצבן רבים ובצל השמועות על "משבר" עם הפורטוגלי, מי שהחליט לנצל את הרגע ולרכב על המומנטום השלילי הוא האקס שלה שהוא כיום כוכב טיק טוק שהחליט לספר דברים על מערכת היחסים. 

ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס | Rodrigo Varela / Contributor

פאבלו בוני, מי שיצא עם ג'ורג'ינה לפני רונאלדו ואותה הכיר במסגרת עבודתם המשותפת בחנות של גוצ'י, דיבר על הקשר שלו איתה וחשף איך באמת היא ורונאלדו נפגשו לראשונה. זה עד כדי כך הרגיז מישהו, שבוני קיבל הצעה כספית להפסיק לחשוף פרטים על זוגתו של רונאלדו. הגרסה שלו לא מצאה חן בעיני ג'ורג'ינה שהכחישה את הדברים בעדינות דרך האינסטגרם שלה. למרות זאת, הטיקטוקר המשיך לדבר ולחשוף פרטים, עד שקיבל הצעה לא צפויה במייל. 

ג'ורג'ינה רודריגס וכריסטיאנו רונאלדו | צילום מסך, אינסטגרם

הוא היה בטוח שמדובר בבדיחה, אך כשהראה זאת לעורך דינו, הוא הבין שזה אמיתי. "יש יד שחורה פורטוגלית חזקה מאוד שלא רוצה שידעו את האמת ועכשיו אני הולך לספר לכולם את תוכם המייל שקיבלתי – הם ביקשו ממני באופן רשמי להפסיק עם הגילויים, הציעו לי סכום שכולל חמישה אפסים וביקשו ממני לקבל את ההצעה".

בוני הצהיר שבעצת עורך הדין שלו הוא סרב בנימוס מאחר שלדעתו עדיף לו להמשיך ולספר את שעל ליבו: "עורך הדין שלי אמר לי לא לקבל שום סוג של הסכם, כי עדיף לומר להם את האמת ושהכל יתגלה אחת ולתמיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי