נמאס לה: גרושתו של אקס ברצלונה הגיבה לטענות על "הרגלי הסקס החריגים שלה"

מליסה סאטה-בואטנג | צילום: אינסטגרם

הדוגמנית הלוהטת הואשמה לפני שלוש שנים בפציעה של בעלה לשעבר לאחר שחשפה שהם עושים סקס בין שבע לעשר פעמים בשבוע. כעת, היא נאלצת להתמודד עם "פרשה" חדשה שקושרת את חיי המין הסוערים שלה לפציעה של בן הזוג הנוכחי

(גודל טקסט)

לפני שלוש שנים סיפרנו לכם על מגישת הטלוויזיה הלוהטת מליסה סאטה-בואטנג, גרושתו של אקס ברצלונה וטוטנהאם וכיום חלוצה של הרטה ברלין, קווין פרינס בואטנג. במפתיע או שלא, מליסה אחראית על אחד הציטוטים הכי שנויים במחלוקת שידע עולם הכדורגל. אשת הכדורגלן לשעבר חשפה מדוע היא חושבת שהקשר הגיע לחדר הטיפולים כדי לקבל טיפול רפואי בתדירות גבוהה מאוד: "הסיבה לכך שהוא תמיד פצוע היא בגלל שאנחנו עושים סקס בין שבע לעשר פעמים בשבוע", טענה אז בראיון למגזין 'הסאן' הבריטי. 

אוהדי ברצלונה, קבוצתו של בואטנג באותה התקופה, האשימו אותה בכך ומתחו עליה ביקורת קשה ברשתות החברתיות. תשע שנים חלפו מאז והנה זה קורה לה שוב. מליסה "זנחה" את ענף הכדורגל ועברה לענף אחר: בימים אלו היא צמודה חזק לטניסאי האיטלקי הצעיר ממנה בדיוק בעשר שנים, מתאו ברטיני. בן ה-27 החמיץ את טורניר מדריד היוקרתי שנערך לאחרונה, וצפוי להפסיד גם את זה שברומא בעקבות קרע עיקש בשריר, ומי שחטפה את האש מהמעריצים היא דווקא שוב האמריקאית- איטלקית.

"ברטיני לא מנצח בגלל שסאטה מסיחה את דעתו. היא תובענית מדי", כך טענו כלפיה אלפים ברשתות החברתיות, והיא מיהרה להגיב בחשבון האינסטגרם שלה בפני 4.8 מיליון העוקבים וכתבה: "זה קרה לי גם עם בעלי לשעבר כשהוא סבל מפציעה, היה הכי קל לתקוף אותי ולהאשים שבגלל שעשינו הרבה סקס אז הוא נפצע. הפציעה של מתאו היא אותה פציעה שיש לו כבר מ-2021, אז בכלל לא הכרנו. בכל מקרה, אני באמת צריכה לענות לאותם אנשים?", תקפה. כנראה רק אחרי שהטניסאי המוכשר יחזור לכושרו המוכר והטוב, יעזבו אותה בשקט. אחרי ההפסד בגמר ווימבלדון לנובאק ג'וקוביץ' לפני שנתיים, נקווה בשבילו שזה יקרה בקרוב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי