לא צריכה את מסי? נחשף ההון המטורף של אנטונלה

ליאו ואנטונלה מסי | Stefan Matzke - sampics / Contributor

אשתו ואם ילדיו של "הפרעוש" הפכה למעצמת ענק מאז שזכה במונדיאל. כמה כסף היא מרוויחה רק מהאינסטגרם ואיך היא עקפה את ג'ורג'ינה רודריגס בסיבוב? לירון שרון עם הפרטים המלאים והמספרים המפלצתיים

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי הרוויחו מאות מיליונים על ומחוץ לכר הדשא אך גם בנות הזוג שלהם, ג'ורג'ינה רודריגס ואנטונלה רוקוזו, הפכו לנשות עסקים שמגלגלות מיליונים בעצמן. ג'ורג'ינה עם סדרת הדוקו על חייה בנטפליקס ואילו אנטונלה היא כידוע בעלת מותג לנעליים בו היא שותפה עם סופי בלבי, אשתו של לואיס סווארס שהיא גם חברתה הטובה ביותר.

ליאו ואנטונלה מסי | Joe Maher – FIFA / Contributor

הסכומים שהן מרוויחות מהעסקים שלהן לא ממש ידועים, אך מה כן שקוף הוא הסכום שהן מרוויחות מהרשתות החברתיות. למרות שלג'ורג'ינה יש כמעט 50 מיליון עוקבים ולאנטונלה "רק" 35 מיליון, מסתבר שהאחרונה מרוויחה הרבה יותר מהחצי השני של רונאלדו.

על פי sportsmanor, ג'ורג'ינה הכניסה עד מהרשת החברתית לא פחות מעשרה מיליון דולר, אך אנטונלה עקפה אותה בסיבוב עם סכום של 20 מיליון רק מהרשת החברתית והיד עוד נטויה. הסיבה לפער הגדול ביניהן: המפרסמים רואים באנטונלה דמות אמינה ואהובה, ומהרגע שמסי זכה במונדיאל, היא הפכה לאישה המבוקשת ביותר עולם ומרוויחה סכומי עתק למפרסמים.

האוהדת הכי שרופה. אנטונלה רוקוזו
האוהדת הכי שרופה. אנטונלה רוקוזו | ODD ANDERSEN / Contributor

שתיהן חיות לצד הגברים העשירים בעולם הכדורגל, אך לגמרי מרוויחות סכומים עצומים בעצמן. גם ג'יו וגם אנטו מפרסמות את alo yoga ועוד שלל מותגי על כמו דולצ'ה וגבאנה, דיור, סטלה מקארטני, אדידס ולאחרונה ג'ורג'ינה חתמה עם שני מותגים סעודיים. אפשר בהחלט להבין מדוע המפרסמים בוחרים בשתי נשות הכדורגלנים המפורסמות בפלאנטה להיות המדיום השיווקי עבורם. תהיו בטוחים שהן מוכרות ובכמויות.

כמה הן מרוויחות באופן כללי? מבטיחים לנסות לבדוק. צפו לעדכונים.

אנטונלה מסי | Marc Piasecki / Contributor
ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס | Gareth Cattermole / Staff

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי