כסף בלי הגבלה? רונאלדו מסרב לקנות לבנו את מה שהוא ביקש

כריסטיאנו רונאלדו עם בנו כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור | צילום מסך, מתוך אינסטגרם

הספורטאי המרוויח ביותר בעולם יכול להרשות לעצמו ולבני משפחתו כמעט הכל, אך הוא החליט ללמד את כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור שיעור חשוב לחיים: "חינוך זה הדבר הכי טוב שאני יכול להעניק לו", הבהיר

(גודל טקסט)

כשאתה הבן של הכדורגלן העשיר בעולם, אתה ודאי רגיל לקבל כל מה שאתה רק רוצה. לא במקרה של כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, בנו של כריסטיאנו רונאלדו. על פי הדיווחים, הפורטוגלי מסרב לקנות לבנו הבכור אייפון חדש וזאת במטרה ללמד אותו שיעור חשוב לחיים.

כידוע, הכדורגלן בן ה-38 גדל בשכונת עוני במולדתו פורטוגל ולא היה לו כסף לפני שעלה לגדולה, ועל כן הוא נותן לחמשת ילדיו חיים מלאים באושר, פאר ויוקרה, אך מסתבר שגם זה עד גבול מסוים.

כצפוי, בן ה-12 מעריץ את אביו והולך בדרכו המקצועית כשבגילו הצעיר כבר נחשב לעילוי על המגרש. בריאיון שערך סיפר CR7 כי דחה את אחת הבקשות שלו. "יום אחד כריסטיאנו ג'וניור ביקש ממני לקנות לו אייפון כדי שיוכל להתקשר אליי כשאנחנו לא יחד אבל אמרתי לו שלא. אם הוא רוצה להתקשר אליי, שיעשה את זה דרך סבתא שלו", סיפר והמשיך: "אני רוצה ללמד אותו את הרעיון שלא כל דבר אפשר להשיג בקלות. חינוך זה הדבר הכי טוב שאני יכול להעניק לו".

כריסטיאנו רונאלדו עם בנו כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור | צילום מסך, מתוך אינסטגרם

ולמרות שנחשב על פי 'פורבס' לספורטאי המרוויח בעולם, כריסטיאנו לא נותן לסטטוס שלו להפריע לו בדרך ללמד את ילדיו שיעור חשוב לחיים. הונו של כריסטיאנו רונאלדו מוערך בכ-500 מיליון ליש"ט, כשבנוסף לחוזים בכדורגל הוא גם חתום על עסקאות עם מותגי ענק כמו ארמני, נייקי והברלייף שמכניסות לחשבון הבנק שלו עוד כ-34 מיליון ליש"ט מדי שנה. הנתון הזה היה נכון עד לפני חוזה העתק שחתם בסעודיה שהוסיף לו עוד כ-200 מיליון יורו לעונה על פי הדיווחים, מה שאומר שהוא כבר מתקרב בצעדי ענק אל עבר המיליארד ועל כן הלקח שרצה ללמד את בנו, מתבקש בהחלט. שאפו!

כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער במדי אל נאסר | GettyImages, -/AFP
עוד באותו נושא: כריסטיאנו רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי