אופס: האוהדת המפורסמת בעולם חשפה את החזה באמצע המגרש

איבנה קנול | צילום: אינסטגרם

אמנם המונדיאל בקטאר כבר נגמר לפני מספר חודשים, אך לאיבנה קנול הקרואטית לא נמאס לייצר כותרות. הפעם, "האוהדת הסקסית בעולם" הדהימה את הנוכחים במקום עם דרך ייחודית למדי למשוך תשומת לב

(גודל טקסט)

הפצצה הקרואטית איבנה קנול, ממשיכה לייצר כותרות פעם אחר פעם, הרבה אחרי סיומו של המונדיאל בחודש דצמבר האחרון. האוהדת הסקסית בעולם דילגה לה מאצטדיוני הכדורגל ישירות אל מגרשי הכדורסל. בזמן שהיא מנסה לכבוש את החלום האמריקאי, ה'דיילי סטאר' הבריטי חשף שקנול הגיעה לפני יומיים למשחק ה-NBA של מיאמי היט במסגרת חצי גמר פלייאוף המזרח, והצטלמה על הפרקט.

כשהיא לא שמה לב, החזה שלה "התפוצץ" מבעד לגופייה הקטנה שלבשה, אחת הפטמות שלה נחשפה והאוהדים התמוגגו. "איזה משחק! תודה לכם מיאמי היט", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה ופירסמה סדרת תמונות מהרגע בו תפסה את תשומת לבם של האוהדים. "כנראה שכולם התמקדו רק בך", כתבו לה העוקבים הנלהבים שנדהמו מיופייה של הקרואטית בת ה-30. איבנה ממשיכה להגיע לאירועי ספורט באופן קבוע מאז שהתפרסמה והפרובוקציות מגיעות יחד איתה.

בחודשים האחרונים היא איבדה למעלה מ-200 אלף עוקבים ומשלושה וחצי מיליון כעת מספר העוקבים שלה באינסטגרם עומד על 3.3 מיליון איש. על כן, היא מנסה ליצור עניין ונראה שלאחרונה זה קצת פחות עובד לה. "היא מנסה כל כך חזק ולאף אחד לא אכפת", הייתה אחת התגובות הפחות אוהדות על הפוסט שפרסמה. אולי רומן חדש בחייה יכול לייצר עניין, רק אומרים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי