פיקה יודע? לאחר שתועדה לצד טום קרוז, שאקירה נצפתה עם כוכב הפורמולה 1

הזמרת הקולומביאנית שאקירה | צילום: אינסטגרם

כשברקע עדיין מהדהדים הגירושים מכדורגלן העבר, צולמה הזמרת במיאמי לצד שני סטארים בתחומם והציתה שמועות על זוגיות חדשה

(גודל טקסט)

המירוץ לליבה של שאקירה נפתח: הזמרת הקולומביאנית המגה מפורסמת ממשיכה ליהנות מחייה החדשים מאז המעבר למיאמי. לאחר הגירושים מאקס ברצלונה ג'רארד פיקה, שאקירה עברה לפלורידה עם שני ילדיהם וכבר נצפתה באירועים שונים, כאשר בין היתר נכחה בגראנד פרי היוקרתי של פורמולה 1 שהתקיים בסוף השבוע האחרון. 

בין המוזמנים המפורסמים שהגיעו לאירוע המתוקשר, הרווקה הטרייה שאקירה הצטלמה עם הכוכב ההוליוודי הענק טום קרוז. השניים בילו יחד במהלך המירוץ, ולאחר מכן נראו מפטפטים בחדר האירוח. כעת, דיווחים מסביב לעולם אכן מרמזים על התעניינות מצידו של שחקן הקולנוע. מקור חשף בפני אתר 'טיקיטקאס' כי קרוז בן ה-60 "מעוניין מאוד" לצאת עם שאקירה (46). "יש כימיה", סיפר המקורב, "שאקירה צריכה כרית רכה ליפול עליה, וזה יכול להיות טום", הוסיף הגורם ואף ציין שלכוכב ההוליוודי יש יתרון בהיותו "בחור חם ומוכשר". עם זאת וכפי שמעיד העבר, לזמרת יש עניין דווקא בגברים צעירים ממנה, דוגמת הגרוש פיקה אשר צעיר ממנה בעשור. 

בזמן שהפרסומים על העניין של קרוז בשאקירה ממשיכים לזרום ולעורר עניין, היא נצפתה בכלל עם ספורטאי על אחר! שאקירה נתפסה ביום שני האחרון כאשר היא אוכלת ארוחת ערב במסעדת 'Cipriani' היוקרתית עם לא אחר מנהג מירוצי פורמולה 1 ושיאן הניצחונות לואיס המילטון (38). נהגה של קבוצת "מרצדס" בהחלט מתאים להגדרה של בן זוג פוטנציאלי, שכן הוא צעיר משאקירה בשמונה שנים. הקולומביאנית המוכשרת בהחלט תשמח לשים מאחוריה את הפרידה הסוערת מפיקה, שבגד בה עם זוגתו בת ה-23, קלרה צ'יה. האם נהג המירוצים הבריטי יהיה זה שיצליח לכבוש את ליבה? מבטיחים לעדכן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי