"כל מה שהוא היה עושה זה סקס עם כוכבת פורנו": ההתאהבות של כוכב העבר

קירה אגרס | אינסטגרם

הוא נחשב בזמנו לגרזן אמיתי ושיחק בשיאו בריאל מדריד, אבל נראה שמחוץ לכר הדשא חייו של תומאס גרבסן היו סוערים עוד יותר - והוא ממש לא הצניע את זה

(גודל טקסט)

יש לא מעט סיפורים הזויים שמגיעים מעולם הכדורגל, התאהבויות לא שגרתיות, פריצות לכר הדשא, בגידות, רומנים ואפילו ניתוחים לשינוי מין, אבל סיפור כזה מגיע למדור לראשונה. תומאס גרבסן, כדורגלן העבר הדני שכיכב במדיה של סלטיק, הציע בזמנו לחבריו לחדר ההלבשה לחפש בגוגל את חברה שלו, כוכבת פורנו ידועה. קשר העבר שנחשב לגרזן במרכז המגרש, נהנה מקריירה ענפה שכללה בין היתר את המועדון הסקוטי, אברטון וריאל מדריד – ובהתאם הגיעו גם הבחורות. 

בזמן הקדנציה שלו בסלטיק, עוד הרבה לפני עידן ניר ביטון וליאל עבדה, התאהב הכדורגלן בכוכבת הפורנו היפייפיה, קירה אגרס. אחד מחבריו לקבוצה, הבלם פול קדיס סיפר ל-Daily star על כך שגרבסן התפאר בחברתו הפרובוקטיבית: "בכל פעם שמישהו שאל אותו עליה, או ביקש שיראה תמונה, הוא אמר לו פשוט לפתוח גוגל ולהסתכל על מלא תמונות שלה כדי שיבין עד כמה היא שווה". 

עוד הוסיף כדורגלן העבר על חברו: "בפגרה הוא היה מסתדר איתה ויכול לא לצאת מהבית גם שבועיים רצופים. כל מה שהוא היה עושה זה סקס עם החברה שלו, ומשחק פלייסטיישן. כלום חוץ מזה. הוא היה חולה, בראש אבל איזה שחקן".

כיום השניים כבר לא ביחד, הוא פרש מכדורגל והיא הפכה למנטורית לשינוי גישה בחיים. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי