אמא של רונאלדו רותחת ומבהירה: "הכל שקרים"

דולורס אביירו, כריסטיאנו רונאלדו
דולורס אביירו, כריסטיאנו רונאלדו | מסך, אינסטגרם

בצל השמועות על פרידה מג'ורג'ינה רודריגס, אמו של CR7 החליטה לעשות סדר והגיבה בחריפות: "כל זוג מתווכח". אז מה גרם לריב בין בני הזוג?

(גודל טקסט)

כנראה שלאמו של כריסטיאנו רונאלדו נמאס מהשמועות על פרידה בין בנו לבין בת הזוג שלו, ג'ורג'ינה רודריגס, והיא מבהירה לכולם חד וחלק ש"זה שקר", כפי שפרסם היום (חמישי) מגזין ה'סאן'. למרות שפרסם הפורטוגלי תמונה רומנטית בה כתב "לחיי האהבה" ובו הוא והדוגמנית הספרדיה שלו נראים מאוהבים מתמיד, השמועות על משבר עמוק שהגיע עד לכדי פרידה לא פוסקות ודיווחים על כך ש"כריסטיאנו שבע עד אפס מקום מהזוגיות שלו" ממשיכים לזרום. 

אמא של CR7, דולורס אביירו (68) החליטה לעמוד על הרגליים האחוריות שלה ולעשות סדר בשמועות הבלתי פוסקות. אמו של הפנומן הגיעה לפתיחה של חנות חדשה במדיירה, שם אמרה בתקיפות: "הכל שקרים. כל זוג מתווכח, אבל מה שכתוב בפרסומים זה שקר מוחלט", ובכך נתנה את החותמת לכך שהם רחוקים מפרידה ומה שהיה ביניהם הוא ריב שבסך הכל דלף לתקשורת עצם היותם מגה מפורסמים.

כזכור, גם אשת הכדורגלן בת ה-29 כתבה בפני 50 מיליון העוקבים שלה בנושא: "הקנאי מפיץ שמועה, הרכלן מפיץ אותה והאידיוט מאמין לה". השמועה אכן 'משעשעת' מאחר ונכתב שלרונאלדו נמאס מג'ורג'ינה כי היא "מבזבזת כסף במרכזי קניות בריאד". מה חדש בעובדה הזאת? היא ביזבזה כסף בקניונים גם בטורינו, גם במדריד, וגם בכל יעד אליו מגיע הזוג המפורסם ביותר בעולם הכדורגל, כך שהיא לא עשתה משהו שחורג ממנהגה. גם אם יש ביניהם משבר, כנראה שהסיבה לכך עמוקה יותר, אבל היי, אמא שלו אומרת שהכל שקר, ועם אמא- לא מתעסקים!

עוד באותו נושא: כריסטיאנו רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי