ברק יצחקי לא לבד: אשתו ספיר יוצאת לדרך חדשה

ברק יצחקי, ספיר יודשקין
ברק יצחקי, ספיר יודשקין | מסך, אינסטגרם

אחרי שבעלה התפטר ממכבי תל אביב, אם ילדיו סיפרה למדור כי "מה שצריך לקרות קורה בסוף ולטובה" וחשפה שגם היא שינתה מסלול בקריירה. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

ביום רביעי הודיעה מכבי תל אביב שברק יצחקי החליט להתפטר מתפקידו כמנהל מחלקת הכדורגל של המועדון, שכידוע סיים את עונת 2022/23 בצורה מאכזבת וללא אף תואר. מי שתומכת בכדורגלן העבר לאורך 13 השנים האחרונות היא כמובן אשתו, ספיר יודשקין יצחקי, שמסתכלת רק על הצד החיובי של הדבר, "כל מה שצריך לקרות קורה בסוף ולטובה", אמרה ספיר למדור. 

מהרגע שהכרתם הוא היה חלק מהכדורגל, יהיה מוזר לשים את הפרק הזה בחיים מאחוריכם כעת?
"הוא אף פעם לא הכניס את הכדורגל הביתה, אז זה מוזר ולא מוזר. תמיד היה שם חוצץ בין מה שהוא מחוץ לבית לבין מה שהוא בתוך הבית".

ברק יצחקי | מאור אלקסלסי

ספיר מתחזקת חשבון אינסטגרם עם קרוב ל-61 אלף עוקבים, שבוודאי שמו לב כי היא שינתה כיוון בחייה: "אני כבר מזמן לא מדגמנת, קצת באינסטגרם, גם שם די נמאס. עכשיו אני פונה למשהו שיותר מביא אותי לידי ביטוי וזו הסיבה שהחלטתי ללכת ללמוד פילאטיס. מאז ומתמיד עשיתי ספורט והגיע הזמן לעשות משהו שכל חיי התמדתי בו". 

ספיר יודשקין יצחקי
ספיר יודשקין יצחקי | מסך, אינסטגרם

ואיך הולך לך בינתיים?
"פגז. התחלתי לאמן נשים ממש לאחרונה, אחרי שסיימתי לימודים בווינגייט ואת הסטאז'. קפצתי למים, כי אני מרגישה שזה ייעוד חיי. אני מאמנת בכוכב הצפון בסטודיו שאני שוכרת, לפחות עד שאפתח מקום משל עצמי שזה הצעד הבא שלי. אני מאמנת רק נשים

ברק מפרגן לך על הדרך החדשה?
"כמובן, ברק מפרגן מאוד. אני אעשה לו אימון אישי בקרוב, הוא המתאמן הבא שלי".

משפחת יצחקי
משפחת יצחקי | מסך, אינסטגרם
ספיר יודשקין יצחקי
ספיר יודשקין יצחקי | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי