"תחום עם הרבה כסף וכיף": הקריירה החדשה של אריאל הרוש

אריאל הרוש | אודי ציטיאט

שוער הפועל באר שבע נכנס חזק לעולם הנדל"ן, החל להשקיע בקפריסין ונראה שהוא מתכוון להגשים לא מעט חלומות: "אני מצליח לשלב עם הכדורגל, כי עוד שנתיים או שלוש אפרוש וצריך תשתית טובה"

(גודל טקסט)

אריאל הרוש אמנם ירד לספסל בשנה האחרונה בהפועל באר שבע, אך מסתבר שהשוער בן ה-35 פורח בגדול מחוץ לכר הדשא. הרוש הבין שעבורו החיים אחרי הכדורגל נמצאים לגמרי בתחום הנדל"ן ומצליח לג'נגל בין קריירת המשחק שלו והמגורים בלהבים, לבין פגישות וחתימת חוזים. לאחרונה, רכש פרוייקט בקפריסין עם השותף שלו, אלעד סניור, אותו הכיר כשהתגורר באי השכן והפכו לחברים טובים, עוד לפני שנולדה השותפות העסקית ביניהם. 

הרוש שיתף איך התגלגל לתחום החדש בחייו: "עוד כשגרתי שם ב-2017 ראיתי שהנדל"ן מתחיל להיות ממש חזק ולצבור תאוצה ובחנתי כל מיני פרויקטים בשביל לראות איך המחירים עולים ואיך המקום מתפתח. יש בקפריסין התחדשות ובנייה מטורפת אז החלטתי להתחיל להשקיע שם עם השותף שלי כי התשואה טובה. יש לי הרבה תוכניות גדולות, כמו לעשות מתחם מיוחד רק לישראלים עם פארקים, גנים, מכולות – אלה החלומות ואני אגשים אותם".

מוכן לחיים שאחרי הכדורגל. אריאל הרוש | מאור אלקסלסי

על איזה סכום מדובר לטובת מי שרוצה להשקיע?
לקחנו בניין שנקרא  A&E – Luxury Apartments ויש בו 8 דירות עם 2 פנטהאוזים, עלינו על הקרקע לפני כשבוע ושנה מהיום מי שקנה יקבל את המפתח ובעזרת השם אני כבר מתקדם לעוד פרויקטים של בניינים וגם וילות. לאנשים שם התשואות ממש טובות – על דירה ששווה 190 אלף יורו, 80 מטר מרובע ועוד מרפסת של 20 מטר, אנשים מקבלים שם שכירות של קרוב ל-1,300 יורו לחודש – זו תשואה שאין בארץ וקשה מאד למצוא". 

אז החיים שאחרי הכדורגל הם לגמרי בנדל"ן?
ברור, קל. היום אני מסתדר ומצליח לשלב. מוצאים זמן לפגישות ולנסיעות כי זה העתיד, עוד שנתיים-שלוש אסיים עם הכדורגל וצריך תשתית טובה לעשות כסף טוב וגם קריירה חדשה. תמיד צריך לחשוב על היום שאחרי".

חוץ מהפרוייקט החדש של השוער בקפריסין, גם בישראל הוא מתחיל לתקוע יתדות בתחום: "בארץ התחלתי לעבוד עם טריגו נדל"ן, יש להם קרקעות ברמת השרון, גליל ים וצפון תל אביב. זה מתאים למי שיש לו כסף להשקיע ורוצה להכפיל ולשלש את הכסף שלו. אני נמשך לתחום הזה כבר הרבה זמן ויש בו הרבה כסף וכיף. העבודה הזאת מאד מהנה ומספקת, כשאנשים מקבלים את הבית ומפרגנים ואומרים מילה טובה, אז זה גם איזשהו סוג של סיפוק. שרק נעשה ונצליח".

אריאל הרוש | ברני ארדוב

מכבי תל אביב ביום שני הקרוב, אתה חושב שיש לכם עוד סיכוי לאליפות?
"כל עוד יש סיכוי' אנחנו נילחם עד הסוף כמו שהיה עד עכשיו. זה יהיה גדול אם ניקח". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי