זהבי פתח עוד עסק, והבהיר: "מוכן לממן להם אוטובוסים לעזה"

משפחת זהבי
משפחת זהבי | מסך, אינסטגרם

אחרי שאחיו ערן יצא נגד חלק מהמפגינים בקפלן וקרא להם "להתחפף לג'נין", אבי זהבי חיזק את דבריו: "אנשים יוצאים לרחוב ומניפים דגלים של אלה שמנסים לרצוח אותנו". וגם: הג'וב החדש שלו ושל אשתו שני

(גודל טקסט)

משפחת זהבי ממשיכה להתרח מבחינה עסקית והפעם הגיע תורם של אבי זהבי, אחיו של ערן זהבי, ואשתו שני שהחלו לשתף פעולה עם מותג הילדים המוכר ‘Miss Kids'. שיתוף הפעולה יקרה באונליין בין הזהביים לבין המותג שמחזיק ב-45 חנויות בארץ, כאשר שני ואבי יהיו אחראיים לתפעל את האתר ויטפלו בשירות הלקוחות, בפרסום ובכל ההזמנות.

האתר ייפתח מחר (שני) להזמנות ואבי סיפר למדור איך נולד הרעיון לעסק החדש: "הרעיון היה של תומר ואלינור בן דויד בעלי המותג, הוא עלה במהלך שיחה על איך להתרחב ולהגיע לעוד קהל. יש את החנויות בקניונים ויש את האונליין ששם אנחנו נכנסים לתמונה".

אבי זהבי אחיו של ערן זהבי | באדיבות המצולמים

כידוע, אחיו של ערן משמש כסוכן שחקנים תחת סוכנות 'טופ ספורט' של רונן וגלעד קצב ובבעלותו גם סניף של 'פיתה בשר' בשוק מחנה יהודה בירושלים, כשאשתו שני מעצבת אירועים וקוסמטיקאית המתמחה בציפורניים, וכעת ישלבו את כל העסקים שלהם יחד.

מעבר לביזנס החדש אליו אחיו הצעיר והמפורסם כבר פירגן בסטורי, אבי נתן את דעתו על הסטורי ששיתף ערן, בו ביקר את המפגינים בקפלן: "המדינה נמצאת במלחמה, מלא משפחות יושבות במרחב מוגן 24/7. אין נפגעים בגוף אבל יש מלא נפגעים בנפש ואנשים יוצאים לרחוב ומניפים דגלים של אלה שמנסים לרצוח אותנו ואת הילדים שלנו. אני מוכן לממן להם אוטובוסים ולהוריד אותם בעזה, וגם אביא להם לחמניה ושוקו לדרך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי