"מדינה חולנית": ה"רומן" של אשרף חכימי מרעיד את ספרד

אשרף חכימי, היבה אבוק
אשרף חכימי, היבה אבוק | מסך, אינסטגרם

על פי הדיווחים, המרוקאי שמואשם באונס ונמצא בהליך גירושים, נועד עם לא אחרת מאשר ג'ואנה סאנס, שועברת תהליך זהה עם דני אלבס שמואשם בדיוק באותה עבירה: "חוסר כבוד, אתם חורגים מהגבולות"

(גודל טקסט)

מספר כלי תקשורת הסעירו את הרשת, כשדיווחו שגרושתו של דני אלבס, ג'ואנה סאנז, נפגשה עם אשרף חכימי במועדון לילה במדריד. כידוע, אלבס וחכימי מואשמים באונס ושניהם נמצאים בהליך גירושים, כשמגן פריז סן ז'רמן נפרד לאחרונה מאשתו ואם ילדיו, השחקנית היבה אבוק.

העיתונאית אלכסיה ריבאס דיברה על כך בתוכנית "Ya es mediodia" וגרמה לסערה ענקית. סאנה, שנפרדה מאלבס בעקבות ההאשמות שאנס צעירה בת 23, מנהלת רומן עם כדורגלן אחר שמואשם בדיוק באותה עבירה? ג'ואנה החליטה להתייחס לשמועות והשיבה לשאלה האם היא יוצאת עם חכימי: "אני לא מבינה את החולניות של המדינה הזאת", תקפה.

"איזה חוסר כבוד יש לכם. כל הזמן חורגים מהגבולות עם הרשע היצירתי שלכם. אני לא מכירה אותו ומעולם לא ראיתי אותו", הבהירה. בנוסף, נשאלה אם המעבר למדריד קשור לעובדה שהמשפחה של אלבס ביקשה ממנה לחתום על הסכם סודיות, וכשלא הסכימה, דרשה ממנה לעזוב את הבית בו היא גרה איתו לפני. היא הסבירה: "רציתי לעבור למדריד כדי להתחיל מחדש אחרי כל מה שעברתי. מה גם שהייתה לי כאן הזדמנות עסקית טובה וקיבלתי מספר הצעות עבודה". 

דני אלבס ואשתו
דני אלבס ואשתו | מסך, אינסטגרם
היבה ואשרף חכימי | אימג'בנק GettyImages, Daniele Venturelli
עוד באותו נושא: אשרף חכימי, דני אלבס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי