"בושה!": הריקוד החושני של ג'ורג'ינה רודריגס הסעיר את הרשת

ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס | מסך, אינסטגרם

בצל חרושת השמועות על משבר ביחסים עם כריסטיאנו רונאלדו, זוגתו ואם ילדיו שיתפה את 50 מיליון העוקבים שלה בסרטון בו היא לובשת חזייה ולומדת לנענע את הישבן. התגובות והביקורות לא איחרו להגיע

(גודל טקסט)

ג'ורג'ינה רודריגס שיתפה את 50 מיליון העוקבים שלה בווידאו מ"שיעור הטווארקינג הראשון" שלה, בו היא לומדת מהטוב ביותר. אשת הכדורגלן נפגשה עם מורה הטווארקינג הבינלאומי, ג'ק גומז, מומחה להזזת הישבן שהגיע במיוחד לביתה של בת זוגו של כריסטיאנו רונאלדו על מנת ללמד אותה להזיז את החלק בגוף שבן הזוג שלה הכי אוהב אצלה, כפי שהעידה בעבר.

את התנועות שלמדה שיתפה את מיליוני העוקבים ובהתאם הגיעו הביקורות והתגובות. כשהיא רוקדת בטרנינג וחזייה, ג'יו קיבלה לא מעט תגובות אוהדות על כמה היא סקסית, אך ביו שביקרו אותה על כך שהיא "גמלונית" בתנועותיה למרות שנים בהם רקדה בלט.

"כשלשטן אין מה לעשות", "ג'ורג'ינה כבר לא יודעת מה לעשות כדי למשוך תשומת לב", "לרקוד ככה לצד גבר אחר? מביש", כתבו לה חלק מהעוקבים שלא הצליחו להתעלם מהפרסומים האחרונים על המשבר שלה ושל הפורטוגלי והשינוי בהתנהגות שלה מאז שידור העונה השנייה של התוכנית על חייה. 

היו גם כאלו שמתחו ביקורת קשה על היותה אמא ועל כך שהתנועות פרובוקטיביות מידיי ולא תואמות את המעמד: "לא אכפת לה שהיא אמא לילדים של הכדורגלן הכי מפורסם בעולם?", "בושה! אמא, רעייה, לרקוד בחזייה? בושה, "אז מה אם היא רקדנית, אין לזה מקום כשאת אמא ואשתו של השחקן המפורסם בעולם".

המדור רק מזכיר שטוורקינג נחשב לאחד מסגנונות הריקוד הקשים ושמלכת הטוורקינג הלוהטת של גרמניה היא בעצמה אשת כדורגלן – קלאודיה רדהדד, זוגתו של הבלם יאקוב קיוויור, היא רקדנית, כוראוגרפית והכי חשוב זו שכבשה את ליבם של האנגלים בזכות המובים המטורפים שלה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי