הצמד הלוהט בהיסטוריה? שתי הלוחמות הסקסיות עשויות לשתף פעולה

מנדי רוז שפוטרה מה-WWE משום שתמונות עירום שלה דלפו רמזה לגבי שיתוף פעולה אפשרי עם פייג' ואנזאנט, שזכתה בעבר לכינוי "הלוחמת הכי סקסית ב-UFC"

(גודל טקסט)

בדצמבר שעבר, פוטרה מתאבקת ה-WWE מנדי רוז על ידי הארגון, לאחר שתמונות עירום שלה דלפו לרשת. משום שעברה על נהלי ה-WWE והפעילה ערוץ OnlyFans של תכנים מיניים בתשלום איבדה המתאבקת האמריקאית בת ה-32 את תואר אלופת ה-NXT, אך הפופולריות שלה רק גברה – בחצי השנה האחרונה גרפה כ-1.5 מיליון דולר, וכעת נראה שהיא עשויה לבצע קאמבק שרק יגביר את יחסי הציבור שלה.

עוד ב"טראש טוק"

האתלטית ה"מושלמת" חשפה פטמה שלישית, והפכה ל"גיבורה"
ריקוד ארוטי ביציע שיגע את אמריקה. האמת על האוהדת הפתיעה את כולם
"קנדל ג'נר על סטרואידים": מפתחת הגוף שמנצלת חולשה של גברים
הכדורגלנית פנתה למשחק "FIFA": למה עשיתם לי כאלה ציצים גדולים?
שדרית הקווים הותקפה: "צריך לאנוס אותה, שתפסיק להתלבש כמו זונה"

השבוע פרסמה בטוויטר ציוץ המתייג כוכבת MMA פרובוקטיבית אחרת – פייג' ואנזאנט, לצד הכיתוב: "אנחנו מוכנים לשיתוף הפעולה הזה? חכו בסבלנות". כמו כן, הוסיפה לינק לעמוד FanTime (פלטפורמה דומה ל-OnlyFans, בה המשתמשים משלמים סכום חודשי עבור תוכן בלעדי מהיוצרים – לרוב תוכן מיני).

ואנזאנט, שזכתה בעבר לכינוי "הלוחמת הכי סקסית ב-UFC", טענה לא פעם שהרוויחה יותר כסף מפרסומות באינסטגרם מאשר לכל אורך הקריירה שלה. האמריקאית בת ה-29 לא התחרתה מאז מאז 2022, אך כעת ייתכן שהשתיים ישתפו פעולה.

השבוע פרסמה פוסט ארוך בעמוד האינסטגרם שלה, ובו הודתה בכנות: "פישלתי. גרמתי לעולם לראות את הצד היפה שלי, אבל זו לא הייתי אני האמיתית. העליתי במשקל לאחרונה, אבל גם התחזקתי, חיזקתי מאסת שריר, ואני הרבה יותר מאושרת. אני רואה את התגובות, אנשים אומרים שאני בהריון, שאני שמנה, שאני פרה, שלא אוכל לעבור דרך הדלת. אז תדעו, כל השונאים, שאתם רק מגדילים את החשיפה שלי. מהיום, תראו אותי האמיתית".