האקסית של הכוכב הענק: "רציתי לשכב איתו כל היום, הוא לא עמד בקצב"

מישל אומזו
מישל אומזו | מסך, אינסטגרם

מישל אומזו חשפה כי בשנתיים שיצאה עם השחקן האגדי הדחף המיני שלה השתולל כתוצאה מסטרואידים שלקחה: "בגלל כמות הטסטסטורון שעלתה אצלי בגוף, גם החשק המיני הרקיע שחקים וחשבתי רק על סקס"

(גודל טקסט)

מישל אומזו, האקסית של רונאלדו הברזילאי, חשפה שהשימוש בסטרואידים גרם לדחף המיני שלה להשתולל ושהיא לא ידעה שובע בין הסדינים בשמשך תקופה ארוכה. אחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים ודוגמנית הפיטנס יצאו במשך שנתיים ויש להם ילד משותף בשם אלכסנדר.

אשת הכדורגלן לשעבר היא באדי בילדרית, ובריאיון שערכה סיפרה ל"סאן" כיצד בתקופה שיצאה עם חלוץ העבר האגדי, שכיכב בין השאר במדי ברצלונה, ריאל מדריד ואינטר, היא לקחה סטרואידים שגרמו לחשק המיני שלה לעבוד 24/7. 

מי ש"סבל" מכך היה האקס המפורסם: "החשק המיני שלי השתולל, לא ידעתי שובע ורציתי לשכב איתו מהבוקר עד הלילה. אפילו רונאלדו אמר לי שהוא לא עומד בקצב", סיפרה מישל והוסיפה: "באותה תקופה לא הבנתי הרבה בנושא הזה. כשקלטתי שהקול שלי מתעבה, מתחיל לנשור לי השיער ובמקביל שיער הגוף שלי נהיה חזק יותר, הבנתי שיש בעיה. בגלל כמות הטסטסטורון שעלתה אצלי בגוף, גם החשק המיני הרקיע שחקים וחשבתי רק על סקס". 

כיום, מישל בת ה-41 עדיין מטפחת את הפיגורה השרירית שלה אבל ללא סטרואידים. היא משתפת את רבע מיליון העוקבים שלה בתמונות וסרטונים מחדר הכושר ואף חשפה בפניהם שהיא מחפשת בעל. האקס המפורסם שלה, כידוע, העלה מספר קילוגרמים במהלך השנים ומזוהה עם הטייטל "רונאלדו השמן" מאז שפרש ממשחק פעיל. היא מחפשת גבר עם "אותן הכוונות והאמונות כמו שלי". מי יודע, אולי הברזילאי בן ה-46 ייתן לזה עוד צ'אנס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי