מחפשת כדורגלן? בבלגיה מתעלפים מהחברה הישראלית של מישל גרציג

אלן מתניס
אלן מתניס | מסך, אינסטגרם

היא חברה קבועה בסנטיאגו ברנבאו, נוכחת גם בחופשות של מישל ושל קורטואה ובמולדתו של השוער תוהים אם בקרוב גם "יתמזל מזלה". לירון שרון עורכת לכם היכרות עם החברה הטובה והרווקה של גרציג

(גודל טקסט)

במדורי הרכילות בבלגיה מתעלפים מאלן מתניס, חברתה הקרובה של מישל גרציג. אחד האתרים הבלגים אף הקדיש אייטם שלם לישראלית, שלצד ארסותו של טיבו קורטואה וחברתה הטובה מישל גרציג, תצפה הערב מקרוב במשחק הגומלין בין מנצ'סטר סיטי לריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות, בו השוער הבלגי יעשה הכל כדי לשמור על רשת נקייה ולהעפיל לגמר הכי יוקרתי שיש.

מישל ואלן "הסיסטרס" כפי שהן מכנות אחת את השנייה, חברות עוד מימי בית הספר באילת, שם גדלו. עוד הרבה לפני שמישל הפכה לדוגמנית מפורסמת שאוטוטו מתחתנת עם השוער הטוב בעולם, אלן והיא טיפחו חברות קרובה שמתבססת על שנים של חוויות משותפות, הרפתקאות ושלל טיולים סביב העולם.

הלן חגגה 26 והיא ביקרה כמעט בכל יעד סביב הפלאנטה כך שמדריד, איפה שהחברה הכי טובה שלה מתגוררת, הוא אחד היעדים הקבועים שלה. לאור העובדה שהחברה שלה כל כך מוכרת, כך גם חשבון האינסטגרם של הלן, כצפוי, הלך וגדל.

20 אלף איש עוקבים אחריה היום והיא בולטת מאוד בקרבת הזוג המלכותי של הבלאנקוס וניתן לראות אותה בקביעות גם בסנטיאגו ברנבאו. בנוסף, היא הייתה לאחרונה בחופשה במיקונוס ובאיביזה, ובכלל מתלווה לחופשות שלהם באופן קבוע.

בבלגיה כאמור הקדישו לה אייטם שלם ותהו לעצמם האם בסוף גם היא תמצא לעצמה כדורגלן ו"יתמזל מזלה". אנחנו במדור בטוחים שאולי קורטואה שניחן בכישרון רב בלפטפט בעברית, יצליח לעשות איזה שידוך טוב לישראלית היפייפיה והבסטי של אשתו העתידית. אחרי ששיחק לו המזל ומצא את מישל, מי שיכבוש את ליבה של הלן, לדעתנו יזכה בגדול. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי