הכי קרובה למסי: הישראלית שהפכה לחברה הכי טובה של אנטונלה‎‎

אנטונלה רוקוזו | צילום: אינסטגרם

צמודות מתמיד: שלושה חודשים אחרי שהוזמנה ליום ההולדת ה-35 של הארגנטינאית המפורסמת, אשתו של אלוף העולם החליטה להדק את היחסים בין השתיים אפילו עוד יותר. מתי נראה את הפרעוש מדקלם כמה משפטים בעברית?

(גודל טקסט)

זוכרים שסיפרנו לכם בחודש פברואר האחרון על חגיגות יום הולדתה ה-35 של אנטונלה רוקוזו, אשתו של ליאו מסי? למקרה ששכחתם, הארגנטינאית הלוהטת ערכה לעצמה מסיבת יום הולדת נשית, בקרב קומץ חברותיה הכי טובות לשם הוזמנה לא אחרת מקורל סימנוביץ' שלנו והשתתפה בפעם הראשונה בחגיגה אינטימית של אשתו של אלוף העולם שגרמה לנו להתמוגג. שלושה חודשים חלפו והנה זה קורה שוב! והפעם, ביג טיים.

השגרירה הישראלית שלנו בברצלונה שוב עלתה על מטוס וטסה לה לעיר האורות והשאירה את סרג'י רוברטו בעלה בבית לשמור על קאיה ודילן, שני ילדיהם. קורל הוזמנה לבראנץ' יוקרתי, שהנחתה לא אחרת מאנטונלה (ג'ורג'ינה, לא להתפוצץ מתוקה). מדובר בארוחה מושקעת ויוקרתית, בה אנטונלה שוב בחרה בפינצטה חברות קרובות, כמה סלביות מהשורה הראשונה שיגיעו לסעוד עימה ולהכיר את המוצרים החדשים של גארלן, מותג הטיפוח הצרפתי. 

מי שנראו מיודדות במיוחד הן קורל ואנטו, שממש התקרבו כפי שניתן לראות בתמונות. "פריז היא תמיד רעיון טוב, ואפילו טוב יותר עם חברות! תודה אנטונלה וגארלן על כזה פלא", כתבה הישראלית בת ה-31 בחשבון האינסטגרם שלה ושיתפה תמונות עם אנטונלה ועם אלנה גלרה, אשתו של סרחיו בוסקטס. בשלב הבא, אנחנו מתים לראות כבר דאבל דייט של קורל וסרג'י מלמדים את אנטונלה ומסי כמה משפטים בעברית. חלום שלנו. 

אוהבת אותה. קורל ואנטונלה בסטיות | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי