המעריצה של מסי חשפה: אקס ברצלונה שלח לי תמונות אינטימיות

המעריצה הכי גדולה של מסי? סוזי קורטז
המעריצה הכי גדולה של מסי? סוזי קורטז | צילום: אינסטגרם

היא התפרסמה כאוהדת מספר 1 של הפרעוש וכעת החליטה לחשוף שאחד השחקנים המשמעותיים בתולדות המועדון שלח לה הודעות, שאל לגבי הישבן שלה ועשה זאת בזמן שהוא היה נשוי. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

נדמה שג'רארד פיקה רחוק מלמצוא שקט ושלווה לאחר שהתגרש מאשתו ב-12 השנים האחרונות, הזמרת המפורסמת שאקירה. אחרי מאבק משמורת ארוך על מילאן וסאשה הבנים שלהם ואחרי שכל העולם קיטלג אותו כ"בוגד" לאור העובדה שהוא מנהל מערכת יחסים עם קלרה צ'יה בת ה-23 איתה ניהל רומן בזמן שהיה עדיין בן הזוג של שאקירה, כעת סופג כדורגלן העבר האשמות נוספות כלפיו מכיוון מפתיע. זוכרים את "מיס בום בום", הברזילאית סוזי קורטז שמעריצה את ליאו מסי?

האוהדת מספר 1 של מסי, זו שיש לה קעקוע עם פניו על המפשעה, חשפה שפיקה ניהלה שיחות נלהבות עימה כשהיה עדיין בזוגיות וחי לצידה של הקולומביאנית המפורסמת. החשיפה הזאת למעשה מחזקת את העובדה שהוא היה לא נאמן לאשתו מספר פעמים ולא רק בפעם שנתפס בוגד עם קלרה צ'יה. "הייתי בקשרי חברותי עם נשיא ברצלונה לשעבר, סנדרו רוסל. כשפיקה גילה את זה, הוא ביקש את מספר הטלפון שלי ושלח לי הודעה" חשפה סוזי ב"מארקה" הספרדי.

"פיקה היה שולח לי הודעות ומוחק". סוזי קורטז | צילום מסך, יחצ

"מאוחר יותר, ברגע שחזרתי לברזיל, הוא שלח לי הודעות באינסטגרם, שאל מתי אני חוזרת לאירופה, ובאופן לא הולם, שאל לגבי גודל הישבן שלי", הוסיפה קורטז במסגרת ראיון שנערך איתה לאחרונה.

הברזילאית הבהירה מדוע עד עכשיו שמרה את התנהגותו של הספרדי בסוד: "מתוך כבוד לשאקירה, בחרתי שלא לדבר על זה לפני. עכשי החלטתי לשתף את כל מה שאני יודעת ולספר כל מה שעבר עליי בתקופה הזו. הוא שלח לי תמונות מפורשות, למרות שנמנעתי מלפתוח אותן, הוא אפילו הרחיק לכת והציע לי מטוס פרטי שיטיס אותי מלונדון. אני מאמינה שהתנהגות כזו, מצד גבר נשוי, היא מאוד לא מכבדת וזה בהחלט לא הגיע לשאקירה היחס הזה". 


קורטז לא התאפקה בנוגע לשום פרט ממעשיו של פיקה, והדגישה: "הוא היה זה שיזם ושלח הודעות. שחקני ברצלונה היחידים שמעולם לא פנו אליי בצורה לא הולמת היו מסי וקוטיניו. הם בעלים נאמנים שמכבדים מאוד את נשותיהם". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי