התגובה באינסטגרם והפגישה במלון: הבגידה שמסעירה את ארגנטינה

וונדה נארה, מאורו איקרדי
וונדה נארה, מאורו איקרדי | מסך, אינסטגרם

בארגנטינה טוענים שמאורו איקרדי שוב בגד בוונדה, שהחליטה פעם נוספת להיפרד ממנו. השיחה שהתחילה באינסטגרם ועברה לוואסאפ והציניות של החלוץ שניסה לעשות סדר והחליט לענות על כל השאלות

(גודל טקסט)

לאחר שהופצעה שמועה שמאורו איקרדי שוב בגד בוונדה נארה, אשתו הכריזה פעם נוספת על פרידה, מספר חודשים אחרי שהתפייסו. למרות שלפני חודש ביקר החלוץ בבואנוס איירס כדי לראות את אשתו ולהשתתף במאסטר שף, התוכנית אותה היא מנחה, מסתבר שהביקור הקצר הזה לא היה תמים בכלל. על פי הרחשים, בן ה-30 בגד בבת ה-36 באותה נסיעה.

העיתונאי רודריגו לושיץ' חשף שאיקרדי נתקל באינסטגרם בתמונה של קנדלה לצ'י, צעירה ארגנטינאית בת 23:  "באחת השבתות בארבע אחר הצהריים, מאורו הגיב לתמונה וכתב: 'איזו פצצה' והוסיף אייקונים של אש ועיניים מכוסות. "ראיתי את זה," הגיבה לו קנדלה בפרטי והוא השיב לה: 'בטח יש לך הרבה הודעות'. היא ענתה שכן, "אבל שלך משכה את תשומת ליבי מאוד", קרא לושיץ' את תחילתה של השיחה בין הכדורגלן לצעירה באמצעות הודעות פרטיות באינסטגרם.

וונדה ומאורו איקרדי
וונדה ומאורו איקרדי | מסך, אינסטגרם

לאחר מכן הוא המשיך לקרוא את השיחה ביניהם אחרי שעברו לדבר בוואטסאפ: "היא כתבה לו 'אני מאוד אוהבת את הדירה שלי והעניינים שלי' והוא השיב לה 'אפשר להתקשר אלייך? איך את מרגישה?' מאותו רגע השניים המשיכו לדבר כל יום, ולפי הסיפור של לצ'ה, בשבת ה-26 במרץ, התרחש המפגש הראשון ביניהם כשאיקרדי לקח אותה למלון דירות בפוארטו מאדרו. 

השבוע, איקרדי ניצל את חשבון האינסטגרם שלו כדי לענות על שאלות 10 מיליון העוקבים שלו וסיפר על מערכת היחסים שלו עם וונדה: "האם אתם תמיד נפרדים כשאתה רוצה לצאת?" הייתה אחת השאלות שעליהן בחר החלוץ לענות באימוג'י בוכה מצחוק. אחת העוקבות ניגשה ישר לעניין ואמר: "למה אתה לא מפסיק לסבול ותתחתן איתי, מאורו? אני באמת לא מבינה אותך". "ראשית, כי אני לא סובל ואני צוחק מכל כך הרבה המצאות", ענה הארגנטינאי, "שנית, כי אני נשוי 10 שנים", הסביר והכחיש את הפרידה מאשתו.

לבסוף, עוקב נוסף שאל אותו: "האם נפרדתם, מה עם וונדה? "האמת היחידה היא שהיא ביקשה ממני לקנות לה כרטיסי טיסה ואמרתי לה 'לא', אז היא נפרדה ממני".

"כמה פעמים היא נפרדה ממך?", עוקבת אחרת רצתה לדעת. "זה משעמם אותי שהפסקתי לספור", הבהיר שחקן הכדורגל על ​​מערכת היחסים הסוערת שיש לו עם אשתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי