מה הייתם בוחרים: ארוחת ערב עם קארים בנזמה או אקסל רוז?

גאנז אנד רוזס | יח״צ

לקראת ההופעה של אגדות הרוק בישראל, המעריצים מספרים על האהבה והקשר בין הלהקה לכדורגל. מהמעריץ שעשה את הדרך מהספורט ללהקת המחווה, דרך האוהדת שקיעקעה ציטוט משיר לצד רגע השיא של קבוצתה האהובה

(גודל טקסט)

אחרי הופעת הסולד אאוט ההיסטורית והבלתי נשכחת בפארק הירקון ביולי 2017, גאנז אנד רוזס, מלהקות הרוק המובילות בעולם חוזרת לישראל לערב נוסף של קלאסיקות רוק נצחיות בלייב בניצוחם של חברי ההרכב המיתולוגיים אקסל רוז, סלאש ודאף מקגאן. במסגרת סיבוב הופעות עולמי שכולל את ארצות הברית, אירופה ואוסטרליה האומנים האייקונים יגיעו לפארק הירקון ב-5 ביוני ובקהל תאמינו או לא, הולכים להיות לא מעט אוהדי כדורגל שרופים על רוק ועל המשחק היפה בעולם. 

סולן להקת המחווה הישראלית של גאנז אנד רוזס, "גאנז אנד מוזס" הוא דודו רוז (44) שנולד במקור כדודו קרבצ'יק, אך בעקבות האהבה הגדולה ללהקה שינה את שמו בגיל 18. הזמר והמעריץ הכי גדול שלהם בארץ שיחק בעבר כדורגל: "בשנת 1991 הייתי בכיתה ז' ושיחקתי בלזרוס חולון. המאמן אמר שאני אהיה בלם שמאלי ושיחקתי בעמדה הזאת עד שעברתי להיות מקצוען בטניס. שיחקתי שנים ובמקביל ניגנתי בגיטרה תוך שטיפחתי את האהבה לגאנז. כיום יש לנו להקת מחווה לגאנז ואנחנו מופיעים בכל הארץ עם קאברים של הלהקה המיתולוגית. הבסיסט שלנו אגב, בן סולומון, הוא אוהד שרוף של מכבי חיפה כל חייו".

מפגש פסגה. דודו רוז עם אקסל רוז | פרטי

בצד הנשי, יש ללהקה האמריקאית מעריצה מטורפת, אנג'ל יוספוב, שמצליחה לשלב בין הופעות רוק לייב לבין ביקור באצטדיונים בכל רחבי העולם. גאנז אנד רוזס חולקים את הלב של אנג'ל יחד עם שחקניה של ריאל מדריד: "יש לי חיבור חזק מאוד לכדורגל. הייתי נשואה לאוהד ברצלונה ולפני המון שנים ישבתי לראות איתו קלאסיקו לראשונה בחיי ולקח לי חמש דקות להתאהב בראול ואז ברוברטו קרלוס, אחד השחקנים שגרם לי להתאהב בקבוצה. במחצית אמרתי לו: 'מאמי אהבתי את המשחק אבל אני עם הלבנים', וככה הפכתי לאוהדת יותר שרופה ממנו".

התמזל מזלה של האוהדת המושבעת שפגשה את שחקני הבלאנקוס בשנה שעברה כשהגיעו לישראל, אז זכתה להיות איש הקשר שלהם בארץ, אך התאכזבה מאוד על ההדחה מחצי גמר ליגת האלופות ברביעי האחרון: "צפיתי את זה מהרגע שראיתי את ההרכב. אני חושבת שהמאמן עשה טעות שלא פתח עם אנטוניו רודיגר ובמקומו עם אדר מיליטאו. ברגע שראיתי שהגרמני לא פותח אמרתי אנחנו הולכים לקבל לפחות 3". אמרה וצדקה.

את האהבה לכדורגל ולמוזיקת רוק אנג'ל משלבת נהדר לא רק באורח החיים שלה, אלא גם על הגוף שלה: "אחד השירים של גאנז הכי אהובים עליי ומקועקעים עליי: "כל מה שצריך זה קצת סבלנות". יש לי שרוול של קעקועים גם עם הסמל של ריאל מדריד ועוד אחד של רגע מאוד מסויים מהכדורגל כתוב בספרדית: "הכל אפשרי" ולצד זה 92:48 שזה הגול של סרחיו ראמוס בגמר ליגת האלופות 2014 – אתלטיקו הובילו 0:1 ובתוספת הזמן ראמוס השווה. נכנסו להארכה וריאל ניצחה. זה מבחינתי אומר שכשהכל אבוד ונראה גמור, לא לוותר עד הרגע האחרון". 

אז מה את מעדיפה, הופעה של גאנז או משחק של ריאל? "בגלל שכבר הייתי בברנבאו ונפגשתי עם חלק משחקני ריאל אז אני אבחר בגאנז".

ארוחת ערב עם אקסל רוז או קארים בנזמה? "אקסל. כי יהיה לי יותר קל לדבר איתו באנגלית וגם יהיה יותר צחוקים. הוא נראה לי פסיכי כזה, בנזמה פחות". 

אנג'ל, דודו וכל המעריצים המושבעים של להקת הרוק האייקונית יגיע להופעה המרגשת בתחילת חודש הבא בהפקת חברת LIVE NATION – ואנחנו במדור נהיה שם כדי למצוא עוד חובבי כדורגל שגם אצלם הרוק זורם בדם. תגיעו!

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי