חיכה לחגיגות האליפות? צ'ארון שרי חשף את הסוד הגדול ששמר בטן

צ'ארון שרי
צ'ארון שרי | שי יחזקאל

אחרי צלחת שלישית ברציפות, קפטן מכבי חיפה החליט לספר את מה שכמעט אף אחד לא ידע. וגם: האם הירוקים מסוגלים לזכות באליפות נוספת גם בלי ברק בכר וההתלהבות של נטע אלחמיסר משיין המתוק

(גודל טקסט)

רגע אחרי שמכבי חיפה זכתה באליפות שלישית ברציפות והסתיימו החגיגות על כר הדשא בסמי עופר, במהלכן צא'רון שרי קרא לסאן מנחם ומוחמד אבו פאני להניף איתו את הצלחת, קיבלנו בשורה משמחת מכיוונו של קפטן הירוקים, שהצליח להפתיע בענק וחשף את הסוד ששמר בבטן במשך כמעט שנה – הוא ואשתו אסלי יהפכו בקרוב להורים לשלושה.

צ'ארון שרי
צ'ארון שרי | שי יחזקאל

על סט הצילומים לבגדי הערב של "מאניה ג'ינס" 2023, סיפר שרי שאכן מגיע לו ולמשפחתו מזל טוב: "אנחנו מצפים לבן, ילד שלשי, ממש בקרוב ושאלוהים ישמור עלינו". אחרי בן ובת, כעת שרי מצפה כאמור לבן נוסף שיוכל להמשיך את דרכו ולהעיף ניצוצות על כר הדשא. את ההריון שמרו הכדורגלן ואשתו בסוד לאורך כל הדרך, ללא כל תיעוד ברשתות החברתיות. 

שרי עם החברים על הסט
שרי עם החברים על הסט | שי יחזקאל

על השאלה האם הוא חושב שיוכלו להיות אלופים שוב ללא ברק בכר שעובר לבלגרד, השיב שרי: "אני לא יודע להגיד, נראה אילו שחקנים ילכו ומי יצטרפו. נעשה את הטוב ביותר שלנו וננסה לעשות את אותו הדבר שעשינו העונה".

אלסי אשתו של כוכב הכדורגל, נמצאת בחודש התשיעי ובינתיים שיין, בנם בן החמש, ממשיך לגנוב את כל תשומת הלב בכל מקום אליו מגיע. תשאלו את נטע אלחמיסטר, שדפקה אתמול הופעה באיצטדיון, פירגנה לחצי השני שלה והתמוגגה משיין המתוק עד כדי כך שהקדישה לו שני סטוריז, מול 1.7 מיליון עוקבים. זה אומר הרבה. 

עוד באותו נושא: צ'רון שרי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי