הכל נשאר במשפחה: אחותה של ג'ורג'ינה הרעידה את הרשת עם תמונה נועזת

ג'ורג'ינה רודריגס ואחותה איבנה | צילום: אינסטגרם

לאחר שבת הזוג של רונאלדו פרסמה תמונה חושפנית ועוררה מחלוקת בסעודיה, הגיע התור של אחותה הצעירה לתפוס את עין הציבור

(גודל טקסט)

ג'ורג'ינה רודריגס, בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו, כבר רגילה להיות בכותרות. כעת נראה כי אחותה, איבנה רודריגס, הפכה לנושא החם ברשתות החברתיות, זאת לאחר הסטוריז הנועזים ששיתפה בסוף השבוע האחרון. האחות הצעירה של אשת הכדורגלן המפורסמת בעולם, שגם נחשבת לקרובה ביותר אליה, משכה את כל האש אליה אחרי שפירסמה תמונה בה היא נראית חצי עירומה על שפת הבריכה. הספרדייה-ארגנטינאית שחתה בבריכה כשהיא לבושה בביקיני לבן, שאת חלקו העליון החליטה להסיר בתמונה ששיתפה בפני כמעט 800 אלף העוקבים שלה באינסטגרם.

הסטורי של איבנה רודריגס שגרם לסערה | אינסטגרם

התמונות החושפניות הפכו באופן מיידי לנושא היום, ואפשר להבין מדוע. בשבוע שעבר ג'ורג'ינה שיתפה תמונה בביקיני מהבריכה המפנקת בעיר ריאד שבסעודיה, מה שגרם לעוקביה "לריב" של ממש בתגובות על אותו הפוסט. בניגוד לאחותה, החצי השני של קפטן נבחרת פורטוגל נמצאת תחת לחץ רב, מהסיבה הפשוטה שדברים כאלה אסורים שם. היו כאלו שדיברו על הרעיון של הענשה, או אפילו "לגרש אותה מהמדינה", אך נראה שגם שם, כמו כמעט בכל מקום, יש חוקים מיוחדים לחזקים, עשירים, ומפורסמים בסדר גודל שלה. תושבי ריאד היו המומים מהתמונות החושפניות של ג'ורג'ינה, שעד לרגע זה ומהיום שהגיעו לאזור, כיבדה את חוקי המקום ונהגה להצטלם בצניעות לאירועים ואף ברשתות. 

בסעודיה אוסרים על פרסום תמונות "חשופות יתר או עירומות למחצה" באינטרנט, ומשתמשי אינסטגרם רבים תקפו אותה בתגובות, חלקם אפילו דרשו שהיא "תתכסה". ג'ורג'ינה מכבדת את כולם, עד שזה נוגע לחשבון שלה, אחריו עוקבים 50 מיליון איש ובו היא עושה ותעשה מה שהיא רואה לנכון (ובצדק). אחותה איבנה צברה קהל גדול לאחר הפרסום של ג'ורג'ינה, ולקח לה בסך הכל שבוע אחרי התמונות המסעירות של אחותה בשביל להיחשף בעצמה ולפרסם את התמונה המדוברת מהבריכה. איבנה, מעצם היותה נשואה ואמא לילדים, נוהגת בדרך כלל לשתף דברים יותר סולידיים ומשפחתיים, אך לא הפעם. אגב, זו איננה הפעם הראשונה שהיא נתונה תחת ביקורת. בשנה שעברה חלצה שד והניקה את ביתה התינוקת, וגם אז חטפה תגובות קשות מהעוקבים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי