מהפריצה לגמר ועד "אונלי פאנס": החיים החדשים של קינסי וולנסקי

קינסי וולנסקי | צילום: אינסטגרם

ארבע שנים לאחר שפרצה בלבוש מינימלי לכר הדשא במדריד וגרמה למהומה, האמריקאית הפרובוקטיבית מציגה כיווני קריירה מסקרנים

(גודל טקסט)

קינסי וולנסקי הפכה בין לילה לסנסציה עולמית, זאת לאחר שפרצה בקיץ 2019 לכר הדשא במהלך משחק גמר ליגת האלופות בין ליברפול לטוטנהאם בחוטיני. בעקבות אותו אירוע הצליחה וולנסקי לצבור קהל מטורף באינסטגרם, שעומד כיום על כ- 3.6 מיליון עוקבים. אף פעם לא נשכח את הרגע בו האמריקאית הנועזת רצה במגרש עם בגד גוף חוטיני שחור במטרה לקדם את אתר הפורנו של האקס שלה, ותפסה את תשומת ליבם של עשרות מיליוני הצופים ההמומים.

חוץ ממספר שעות בכלא הספרדי, נראה כי המעשה המטורף שעשתה לגמרי השתלם לה. מאז המקרה וולנסקי  חיה את החלום – היא מגשימה כל פנטזיה אקסטרימית שיש לה החל מלהטיס מסוק, לצנוח, לצלול עם כרישים ועד להפיכתה לאישה עם דף ה-"אונלי פאנס" המבוקש בעולם. וולנסקי פתחה את החשבון בפלטפורמה למבוגרים לפני מספר חודשים והיא ומרוויחה מכך סכומי כסף גדולים. כעת, החליטה להגשים תשוקה נוספת שלה והחלה לעשות מייקאוברים לבתים, כאשר היא מקבלת לכך תקציב בלתי מוגבל. 

קינסי (27) אחראית לשנות מקצה לקצה בתים של אנשים מבוססים בעלי הון עתק אשר מעוניינים במייקאובר. היא מתעסקת בעיצוב הבתים בניסיון להכניס להם "פלפל" עם הראש היצירתי שלה. ב- 'Daily Star' דווח שהיא עובדת עם "תקציב בלתי מוגבל של מיליונים וממש אוהבת את מה שהיא עושה". נשמע הגיוני, בטח לאור העובדה שהיא מרוויחה מיליונים בעצמה. "אני חולמת להתפתח בתחום ולגרום לאנשים לאושר גדול בהגשמת כל הרצונות שלהם דרך העיצוב שלי", סיפרה וולינסקי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי