לא תאמינו איך זה התחיל: הכירו את החדשה של שחקן מכבי חיפה

בת הזוג החדשה. מזל טוב!
בת הזוג החדשה. מזל טוב! | אינסטגרם

הם הכירו לפני כחצי שנה באינסטגרם, אבל תמונה משותפת עדיין אין. הכירו את קארין אדרי, שצפתה מקרוב במשחק האליפות של בן הזוג החדש והצטרפה רשמית לחבורה המפוארת של נשות הכדורגלנים מהכרמל

(גודל טקסט)

בשורה משמחת מכיוונו של דין דוד. אחרי שהחלוץ זכה עם מכבי חיפה באליפות ולא הפסיק לחגוג בימים האחרונים עם חבריו לקבוצה, מסתבר שאהבה חדשה בוערת בחייו של הגולר שהגיע לכרמל מאשדוד.

העונה הוא כבש עשרה שערי ליגה אך גם הצליח לכבוש את ליבה של קארין אדרי, אותה הכיר דרך האינסטגרם, השדכן הכי טוב ואמין בימים אלו. אם לקורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו ומישל גרציג וטיבו קורטואה זה עבד, אז למה לא בעצם? 

קארין אדרי
קארין אדרי | מסך, אינסטגרם

אשת הכדורגלן הצעירה סיפרה למדור שהשניים הכירו דרך הרשת החברתית הפופולרית לפני חצי שנה ונמצאים בתחילתה של מערכת יחסים. למשחק האחרון בשבת הגיעה קארין והתרגשה מהרגע הבלתי נשכח לראות את בן הזוג שלה ואת הקבוצה שהיא אוהדת, מניפים צלחת שלישית ברציפות. היא הספיקה אף להצטלם על כר הדשא עם דוד ועם משפחתו, אך השניים טרם פירסמו תמונות משותפות. 


למעשה, הם אפילו לא עוקבים אחד אחרי השנייה באינסטגרם שזה קצת תמוה מאחר והיום "עוקב" באינסטגרם הוא אחד הצעדים הראשונים כשמכירים. אבל למי אכפת? כל עוד הם מבסוטים, זה מה שחשוב . אז האהבה בכרמל פורחת ואיזה כיף שהיא מגיעה לצד צלחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי