חשפה קצת יותר מדי? זוגתו של דלה עלי כבשה את פסטיבל קאן

סינדי קימברלי, בת זוגו של כדורגלן אברטון דלה עלי | צילום: אינסטגרם

הטופ מודל הספרדייה התגברה על תאונת מלתחה מצערת באירוע הקולנוע הגדול והותירה חותם עם לוק חושפני מאוד על השטיח האדום

(גודל טקסט)

דוגמנית העל סינדי קימברלי, בת זוגו של כדורגלן אברטון דלה עלי, השאירה מעט מאוד מקום לדימיון על השטיח האדום. זה קרה אמש (שלישי) בפסטיבל קאן שבצרפת, כשהאמריקאית בת ה-24 הגיעה לאירוע היוקרתי וסבלה מ"כשל במלתחה שלה", אבל לא מהסוג שאתם חושבים. סינדי לבשה שמלה שקופה לחלוטין, כשתחתוני החוטיני השחורים שלה נראים בבירור ורק מדבקות קטנות מכסות את הפטמות שלה. 

קימברלי. בגד שקוף לחלוטין
קימברלי. בגד שקוף לחלוטין | Andreas Rentz / Staff

אז איפה הכשל פה, אתם שואלים? השמלה השקופה חשפה לחלוטין את הישבן שלה וכמעט את כל גופה. ייתכן שלכך בדיוק היא כיוונה כחלק מההופעה שלה – רק שזה היה אמור לקרות יום קודם לכן. השמלה שלה, שהגיעה כל הדרך מארה"ב, התעכבה בדרך והדבר גרם לכך שקימברלי נאלצה לדחות את הופעתה על השטיח האדום ביממה. למרות ההמתנה, זה ללא ספק השתלם למעריצים שנשארו פעורי פה. בכך הצטרפה סינדי לרשימה ארוכה של נשים שהחליטו לוותר על בדים רגילים והלבשה תחתונה במטרה לחשוף קצת (הרבה) יותר מהרגיל.

כבשה את השטיח האדום
כבשה את השטיח האדום | Gareth Cattermole / Staff

ג'סיקה גויקוצ'ה, זוגתו של מארק ברטרה, מישל דה בריינה וממש השבוע גם איזבל גולארט, אשתו של השוער הגרמני קווין טראפ, כולן חשפו חזה או ישבן בשמלות שקופות שגרמו לסערה סביבן. ידוע כי זוגתו של הקשר האנגלי רואה בעירום כדבר שגרתי, ונראה שזה מקובל לחלוטין גם על בן הזוג שלה. בחודש שעבר, הדוגמנית, לה שבעה מיליון עוקבים באינסטגרם, נותרה המומה לאחר שעלי נתפס מבלה עם שלושה חברים וארבע נשים שונות במיטה, זאת במסגרת לילה של חגיגות אחרי שחזרו ממסיבה במנצ'סטר. מאז הוא הספיק לחגוג עם בת הזוג שלו יום הולדת, ונראה כי השניים צלחו את המשבר הזה בהצלחה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי