הרשת גועשת: שאקירה בזוגיות עם אחד השחקנים הטובים בעולם?

אחרי הגירושים המתוקשרים מג'רארד פיקה והמעבר לארצות הברית, הזמרת המצילחה לא מפסיקה לככב במדורי הרכילות ולאחרונה נקשר שמה לשלושה גברים. מי מהם באמת יוצא איתה, אם בכלל?

(גודל טקסט)

זוגיות חדשה ומסעירה כבר נמצאת על הפרק? ב"סאן" האמריקאי מדווחים כי ישנה שמועה מסקרנת מאוד שטוענת כי שאקירה יוצאת עם לא אחר מאשר ג'ימי באטלר. הזמרת המפורסמת, שכידוע התגרשה מג'רארד פיקה ועברה לגור בארצות הברית עם שני ילדיה, צפתה במהלך השבוע במשחק השלישי בסדר בין מיאמי היט לבוסטון סלטיקס, בו באטלר כיכב.

"האם באטלר ושאקירה הם הדבר?", תהו ברשתות החברתיות לאחר אותו משחק, שבסיומו הזמרת וכוכב הכדורסל החלו לעקב אחד אחרי השנייה באינסטגרם. לא דבר מובן מאליו אצל הזמרת, שעוקבת בסך הכל אחרי 159 ברי מזל.

ב"סאן" מיהרו לצנן את השמועה וטענו כי זה לא סביר מאחר ובאטלר מנהל מערכת יחסים עם הדוגמנית קייטלין נובאק. יש לציין כי השניים שומרים בקנאות על חייהם הפרטים ולא מרבים לשתף תמונות משפחתיות ברשתות החברתיות.

לגבי שאקירה, זו ממש לא הפעם הראשונה ששמה נקשר לגבר מאז הפרידה המתוקשרת מפיקה. לאחרונה עלה בהקשר של הקולומביאנית גם הכוכב בן ה-60 טום קרוז, לאחר שהשניים צולמו יחד בגרנד פרי מיאמי. "קרוז הופנט ממנה לחלוטין", נכתב ב"מארקה" הספרדי, שם נטען כי השחקן אמר לחבריו הקרובים שהוא מעוניין להכיר אותה טוב יותר.

בדיווח אחר לגבי השניים טענו כי "שאקירה התחננה שקרוז יפסיק לפלרטט איתה".

אם זה לא מספיק, לאחרונה צצה שמועת נוספת שדיברה על קשר רומנטי בין שאקירה ללואיס המילטון, נהג הפורמולה 1. השניים אכלו יחד ארוחת ערב ואף תועדו על היאכטה שלו, אולם ב"סאן" טוענים כי מדובר במערכת יחסים חברית בלבד. האמנם?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי