"הוא חתיך היסטרי, איך הוא עדיין רווק?": כוכב הכדורגל שמשגע את נשות ישראל

בנות ישראל | GIDEON MARKOWICZ / Contributor

מכבי חיפה אלופה, בית"ר ירושלים מחזיקת הגביע ושלל כדורגלני ליגת העל כבר עמוק בחופשות הקיץ במגוון יעדים אקזוטיים, אך יש שחקן אחד שהצליח להכניס לאטרף מוחלט לא מעט בנות בכחול-לבן. לירון שרון עם כל הפרטים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה אלופה, בית"ר ירושלים מחזיקת הגביע ושלל כדורגלני ליגת העל כבר עמוק בחופשות הפגרה נהנים עם נשותיהם ועובדים חזק על השיזוף. אך עם כל הכבוד לשחקנים תוצרת כחול לבן שנחשבים למצרך "נחשק" מאד בקרב נשות ישראל בעקבות סך כל הפרמטרים שלהם, יש אחד מעבר לים שהצליח להטריף את הבנות שלנו. 

הוא בסך הכל בן 18, אבל חברים וחברות, גאבי הוא מושא הערצתן של שלל בנות ישראל. אכן כן, כוכבה הקאטלוני של ברצלונה לוהט וזה מרגיש כאילו כולן פשוט רוצות אותו. זה התחיל בכך שמאז שנחת בבארסה הספרדיות פשוט "משתגעות" על הלוק שלו עד כדי כך שזה אפילו הגיע לבית המלוכה לאחר שנחשף שליאונור, בתו הבכורה של מלך ספרד פליפה, שמה עליו עין. זה המשיך עם המעריצה הפצצה שהגיעה לאירוע חתימת חולצות בחנות המזכרות של המועדון והעבירה לו פתק עם מספר הטלפון שלה וזה המשיך עד למחוזותינו. 

גם בישראל כולן אוהבות את גאבי. הילד ממיס לבבות, ואם תשאלו את נעמה (21) מראשון לציון שסיפרה למה דווקא הוא: "אני מאוהבת בגאבי. בחיים שלי לא צפיתי בכדורגל, במקרה נתקלתי בו כשהדלקתי טלוויזיה יום אחד ומאז אני צופה בכל המשחקים של ברצלונה. הוא חתיך היסטרי ויש לו איזה צ'ארם בלתי מוסבר. אני נמסה ממנו, הלוואי ואוכל לפגוש אותו, בזכותו אני גם אוהדת בארסה". נערות ונשים שאין להן כל נגיעה לכדורגל מכירות מילה אחת שמספיקה להן: "גאבי". 

אביה, בת 18 מתל אביב, נתנה את התיאוריה שלה לגבי הגולדן בוי הספרדי: "אני התחלתי לאהוב את גאבי מאז שהלכתי למשחק של ברצלונה וראיתי שהוא שחקן ממש טוב ושהוא חתיך בקטע אחר. יש לו כריזמה מטורפת והוא נראה ממש נחמד ושיש לו אופי טוב. חלום שלי לפגוש אותו". גם לגילאים היותר מבוגרים הוא מצליח לחדור, אסתר בת ה-44 מחדרה שיכולה להיות אמא שלו הודתה שהוא פשוט משהו מיוחד: "שנים חשבתי שדיוויד בקהאם הוא הכדורגלן הכי שווה בעולם. עד שהגיע הילד הזה וטרף את הקלפים. יש בו משהו מיוחד, מין קסם כזה של כוכב קולנוע, לא של שחקן כדורגל. איך הוא עדיין רווק?". אז בנות ישראל, אם קורל ומישל גרמו לשחקן 'לה ליגה' להתאהב בהן- גם אתן יכולות! 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי