מאז ומתמיד עם ליאו מסי? העבר הרומנטי של אנטונלה צף מחדש

אנטונלה וליאו מסי | צילום: אינסטגרם

כמעט ואין אוהד כדורגל ברחבי העולם שלא מכיר את סיפור אהבתם של הפרעוש ואשתו הארגנטינאית עוד מימיהם ברוסאריו כילדים, אך האקס של אשת הכדורגלן הפתיעה עם פרט פיקנטי מהעבר. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

סיפור האהבה בין אלוף העולם בכדורגל, ליאו מסי, לאשתו אנטונלה רוקוזו ידוע לכל כסיפור שהתחיל עוד כשהיו ילדים ברוסאריו, ארגנטינה. השניים הכירו כשהפרעוש היה בן 9, אך כידוע בגיל 13 עזב לברצלונה וכל השאר היסטוריה. רבים בטוחים שהזוג המפורסם שמר אמונים אחד לשנייה ולא היו עם בני זוג אחרים, אך האקס של אשת הכדורגלן הארגנטינאית- הוכיח אחרת.

ב-sportsmanor מדווחים כי מסי בן ה-9 כתב לאנטונלה בת ה-8 מכתב בו הוא מצהיר שהם יהיו יחד בעתיד. אך בתקופה שהוא השקיע את כל כולו בקריירת הכדורגל שלו, הקשר ביניהם הפך להיות קשר בשלט רחוק מעבר לים והיא התחילה לצאת עם בחור שהפך לבן הזוג שלה. אך ברגע ששמעה אנטונלה הצעירה שמסי חוזר לארגנטינה, היא אמרה יפה שלום לחבר שאז היה לה ונפרדה ממנו מיד. הוא נותר "חסר אונים" אל מול הכדורגלן המוכשר שרצה לחדש את הקשר עם אהובת נעוריו, והחליט שהוא רוצה אותה לנצח.

האקס, ששמו לא פורסם מעולם, התגבר על הפרידה והתראיין לעיתון מקומי אי שם ב-2010, אז סיפר: "אנטונלה זרקה אותי, אבל לפחות לא בשביל זקן מעפן, היא זרקה אותי בשביל מסי". זה קרה אחרי שהשניים כבר הפכו לשם דבר, וביססו את מעמדם כזוג הנוצץ והמפורסם ביותר בארגנטינה. מסי ואנטו שלו הפכו לרשמיים ב-2007, ואחד החברים שלה סיפר גם הוא בזמנו על הימים הראשונים אחרי חידוש הקשר ביניהם: "אנטו הגיע למפגש חברים עם פלאפון בלאקברי שליאו נתן לה. היא לא אמרה דבר, אבל כולנו הנחנו שהם יוצאים, היא נראתה מאוהבת". עשור לאחר מכן, כשיש להם כבר 3 ילדים, הם עשו את זה רשמי והתחתנו. 

אנטונלה והאקס | צילום: טוויטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי