כבוד: השחקן הראשון בליגת העל שהגיע למיליון עוקבים‎‎

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב | דני מרון

אחרי סיום עונה מאכזב מבחינה מקצועית, הכדורגלן המוכשר השאיר אבק לערן זהבי ומאור בוזגלו וסימן וי גדול ומרשים ברשת החברתית

(גודל טקסט)

הוא אמנם לא הצליח לזכות בתואר העונה, אבל בגיל 29 יש שחקן אחד בישראל שיכול להתהדר בטייטל "היחיד בליגת העל שהגיע למיליון עוקבים באינסטגרם". פטריק טומאסי היה מרחק יריקה מלזכות עם קבוצתו מכבי נתניה בגביע המדינה, אבל בית"ר ירושלים פירקה את היהלומים בגמר בסמי עופר ובכך נשאר שחקן הכנף עם מדליית הכסף והמקום השני.

פטריק טוומאסי, מכבי נתניה | ברני ארדוב

מחוץ למגרשים, ברשתות החברתיות, הכדורגלן הגנאי עשה את הבלתי יאומן והגיע למיליון עוקבים באינסטגרם ובכך הפך לכדורגלן עם הכי הרבה עוקבים בישראל. יש לציין את ההישג מאחר וכוכבים ישראלים ענקיים רחוקים מלהגיע למספר הזה – אין שום זר שמתקרב לכמות העוקבים של טומאסי שעושה יופי של שירות לארץ הקודש בתיוגים ובאהבה שלו לישראל ולמועדון המיליון הוא הגיע ממש לאחרונה, אז תפרגנו לו בלייק.

אין הרבה ישראלים עם יותר ממיליון עוקבים באינסטוש, כאשר עד היום לעולם הכדורגל הייתה נציגה אחת: נטע אלחמיסטר, אשתו של רמי גרשון. רק כדי שתבינו, לכדורגלן הישראלי המפורסם ביותר, ערן זהבי, יש הכי הרבה עוקבים אחריו – 416 אלף. אחריו מנור סולומון עם 156, ליאל עבדה עם 123 ואילו עומר אצילי וניר ביטון כל אחד עם 109. כאמור, כולם רחוקים מאוד מההישג של הזר הנתנייתי שמוכר מאד גם במדינתנו ובכל העולם כפי שמעיד הקהל שלו. 

מנור סולומון, שחקן פולהאם | אימג'בנק GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

עוד זרים בולטים בליגה שלנו הם: פרנזי פיירו עם 141 אלף עוקבים, צ'ארון שרי שנוגע ב-80 אלף עוקבים, מיגל ויטור שכבר מזמן נחשב ישראלי רק עם 18 אלף עוקבים, ג'ורג'יה יובאנוביץ' עם 21 אלף, עבדולאי סק עם 42 אלף ודנילו אספיירה מבית"ר עם 47.7 אלף עוקבים- כולם יחד לא מדגדגים את כמות העוקבים של טומאסי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי