התמונה של ערן זהבי הציתה את הטוויטר, אבל עכשיו מתבררת האמת

ערן זהבי, שני זהבי
ערן זהבי, שני זהבי | מסך, אינסטגרם

אחרי שברשת החברתית טענו כי כוכב מכבי תל אביב נתפס מעשן סיגריה במסיבה, אחיו אבי שם סוף לשמועות, אשתו שי "התפוצצה מצחוק" והוא עצמו מיהר לשתף עם אימוג'י שהבהיר את דעתו על "הסערה"

(גודל טקסט)

גם כשהוא מחוץ למגרש בפגרת הקיץ, ערן זהבי הוא הכדורגלן הכי מסוקר בישראל. כיאה למעמדו, יש לא מעט ש"מחפשים" אותו, כפי שקרה אחרי המסיבה בה בילה אמש (שבת). כוכב הכדורגל ואשתו שי זהבי הגיעו למסיבת בריכה בביתו של חברם מאיר כהן בסביון, ובטוויטר התפשטה כמו אש בשדה קוצים תמונה שבה לכאורה כוכב מכבי תל אביב נראה מעשן סיגריה.

זהבי שיתף והבהיר את דעתו בנושא
זהבי שיתף והבהיר את דעתו בנושא | מסך, אינסטגרם

זהבי עצמו מיהר לשתף את הסטורי של אשתו שי, שהראתה לכולם שמדובר בסך הכל בסוכריה על מקל. הכוכב לא הסתפק בשיתוף, והוסיף אימוג'י של אצבע משולשת שהבהיר מה הוא חושב על "הסערה". תמונות נוספות מהסטורי של קרוביו של זהבי הופצו ברשתות.

ערן זהבי מגיב לסערת ה"סיגריה" ברשתות החברתיות | צילום מסך, אילוסטרציה

מהסרטונים שהועלו לרשת ניתן לראות בבירור כי מדובר כאמור בסוכריה על מקל. אחיו של זהבי, סוכן השחקנים אבי זהבי, מיהר להגן על אחיו הצעיר והעלה לטוויטר סרטון שלו כשרואים בבירור שמה שיש לו בפה זו סוכריה וממש לא סיגריה. 

"הידעת שאם תוריד את העטיפה ותשים את הסוכריה בפה יבוא איזה טמבל שיצלם מסך ויגיד שאתה מעשן", הבהיר אבי זהבי לכל הצקצקנים. לאחר מכן שיתף תמונה שלו עם סוכריה על מקל בפיו והוסיף: "כן, גם אני מעשן. לא היה ולא יהיה בחיים!".

המדור פנה לאבי שהבהיר באופן חד וחלק: "ערן הוא הדוגמא המובהקת למקצוענות. כשהיה פצוע הטיס מאמן ומעסה אליו לחול כדי לעשות שיקום כמו שצריך, כשכולם בחופשה הוא ממשיך להתאמן". גם שי שיתפה בסטורי שלה תמונה של בעלה עם סוכריה על מקל וכתבה: "מהימים שנזכור", והוסיפה אייקון של פרצוף בוכה מצחוק. 

עוד באותו נושא: אבי זהבי, ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי