שחקן כדורגל מוכר בגד בבת הזוג שלו. למזלו, אבא שלה כבר לא המאמן שלו

סירה מרטינס
סירה מרטינס | מסך, אינסטגרם

הם נחשבו לאחד הזוגות המבטיחים והמסקרנים בכדורגל העולמי, אך על פי הדיווחים היא תפסה אותו עם אישה אחרת והם לא הצליחו להתגבר על המשבר. לירון שרון עם הפרטים המלאים על הקשר שנגמר

(גודל טקסט)

פרידות הן דבר כואב ומסובך, במיוחד אם בת הזוג שלך היא הבת של המאמן שלך לשעבר. פראן טורס ובתו של לואיס אנריקה, סירה מרטינס, נפרדו אחרי קצת יותר משנה וחצי של זוגיות שנראתה מבטיחה מאד. בספרד נכתב שבתו של מאמן נבחרת ספרד לשעבר הייתה זו שנפרדה משחקן ברצלונה ושהיא למעשה זרקה אותו מכל המדרגות.

סירה מרטינס | אינסטגרם

על פי האתר שחשף את הפרידה, סירה תפסה אותו בוגד בה. הם ניסו להתגבר ולצלוח את המשב, נתנו ליחסים עוד צ'אנס, אבל היא לא הייתה מסוגלת ועל כן נפרדו סופית. השניים נחשבו לאחד הזוגות החזקים והמבטיחים בארצם, עם שלל הופעות פומביות ותמיכה מטורפת בקריירות אחד של השנייה – היא הגיעה לכל משחק והוא השתדל לתמוך ברוכבת הסוסים הצעירה.

שחקן ברצלונה פראן טורס | GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

למזלו של טורס, כידוע, לואיס אנריקה הוחלף בדצמבר האחרון על ידי לואיס דה לה פואנטה כמאמן לה רוחה, ככה שהוא לפחות לא יצטרך לקוות לקבל דקות משחק מאבא של האקסית שלו.

לואיס אנריקה | רויטרס

כשהם התחילו לצאת, לקיצוני היו 1.6 מיליון עוקבים באינסטגרם וכיום הוא עומד על 3.8 מיליון עוקבים ברשת החברתית. הפוסטים המשותפים שלהם עדיין מככבים בחשבונות הפרטיים, הם טרם מחקו אותם וסירה מנסה לשדר עסקים כרגיל כשלאחרונה העלתה וידאו מהופעה של קולדפליי במדריד. האם זה סופי? מבטיחים לעדכן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי