מירן בוזגלו חושפת בכאב: "הסייעת בגן הרביצה לבן שלי"

מירן בוזגלו | צילום: אינסטגרם

אשת הכדורגלן בדימוס שיתפה בגילוי לב שמשפחתה חוותה אירוע אלים נגד בנה בגן העירייה: "הסיוט הכי גדול של כל הורה, היא פגעה לילד שלי בנפש"

(גודל טקסט)

ביום שבת האחרון גרמה מירן בוזגלו לסקרנות ולחץ גדול סביבה, כאשר שיתפה את 455 אלף העוקבים שלה בתמונה מחוץ לתחנת משטרת ראשון לציון. אשתו של כדורגלן העבר מאור בוזגלו, כתבה בסמוך לחגיגות יום הולדתה ה-35: "מיום רביעי אנחנו בסוג של סרט. אמנם נראה שהכל כרגיל, אבל בתוכי יש סוג של 'סערה'. עברנו משהו שגרם לנו להיות בשוק – מבטיחה לספר הכל". היום (שני) מירן קיימה את הבטחתה וסיפרה לעוקבים על בנה לאיו, עדיין לא בן שש, שחזר מהגן וסיפר שהסייעת הכתה אותו. 

הפוסט של מירן בוזגלו, מחוץ לתחנת משטרת ראשון לציון | אינסטגרם

"כבר כמה ימים שהלב שלי כבד. לא רציתי לפרט כדי לא לזעזע אתכם ואת עצמי, כי אפילו קשה לי לחזור על זה, אבל לאור החשיבות הרגשתי צורך לשתף בשביל, אולי, להצליח לגרום לנפשות תמימות לא להיפגע", חשפה כוכבת הבוזגלוס בפני הקהל. בוזגלו הוסיפה: "כשזה מגיע אלייך, זה הסיוט הכי גדול של כל הורה. חשוב לי שהסייעת הזאת לא תעבוד יותר עם ילדים, לעולם. היא פגעה לילד שלי בנפש ואתם יודעים איזו רגישות יש לי אליו. היום זה הילד שלי, מחר זה שלכם. תקשיבו לילדים ותהיו ערניים", סיכמה מירן, בכיתוב על גבי סרטון בו הסבירה בדיוק מה קרה בגן של בנה. 

לאיו המתוק שיתף את מירן במקרה לאחר שחזר מהגן, ועוד קודם סיפר לאביו מאור ולאחיו הגדול ריי. הוא תיאר כי הסייעת המחליפה דחפה אותו וראשו נחבט בקיר: "נכנסתי לגן למלא מים, ואז היא (הסייעת) אמרה שאני אעוף מפה והרביצה לי, משכה לי את החולצה, צבטה אותי בגב וגם דפקה לי את הראש בקיר". כל זאת קרה בגלל שנשפכו לו מים כשנכנס מהחצר במטרה למלא את בקבוק שלו. מירן שיתפה את המקרה המזעזע כדי להגביר מודעות בנושא ולדאוג שאותה הסייעת לעולם לא תעבוד יותר עם ילדים.

תיאור הפגיעה שספג לאיו, בנם של מירן ומאור בוזגלו | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי