חזיזה הפתיע בחתונה של גלזר, דוידזאדה שלח "מסר" למכבי ת"א ואוחיון ריגש

מזל טוב לאוהבים הצעירים!
מזל טוב לאוהבים הצעירים! | עידן חסון

כוכב מכבי חיפה העלה תמונה עם קנדיל ומנחם באירוע של קשר מכבי תל אביב: "כסף לא קונה אהבה". המגן רוצה "תארים", שכטר הצטלם עם השוער שפרש: "כיף לראות אותך". אצילי הגיע לבד, זהבי בירך

(גודל טקסט)

עונת 2022/23 הסתיימה, הפגרה החלה ואיתה הגיעה עונת החתונות בליגת העל. הזוג שאחראי על שריקת הפתיחה סידר לכוכבי מכבי תל אביב ערב מהסרטים. תגידו מזל טוב לדן גלזר, שנישא לבחירת ליבו, נוי ברנס אמש (שני) באולם "טרמינל" מקבוצת הבאר של סבא שבפתח תקווה.

לאירוע של הקשר בן ה-26 הגיעו כל החברים הקרובים מעולם הכדורגל לחגוג יחד עד השעות הקטנות של הלילה. על החלק האומנותי הופקדה הזמרת שרית חדד שהרימה את הרחבה.

יפים ונכונים
יפים ונכונים | עידן חסון, ברנדו פוטוגרפי

הרב שחיתן את הזוג היה ישראל מאיר לאו, כשהחתן שבר את הכוס לצלילי שיר הקבוצה של מכבי תל אביב. לא הופתעתם, נכון? בין האורחים איתרנו את מנור סולומון ובת הזוג שלו דנה וושצינה, שרק נחתו אתמול מלונדון אחרי עונה בלתי נשכחת בפרמיירליג.

שחקן הכנף בן ה-23 התרגש לחזור לישראל וסיפר: "כיף להיות בארץ, במיוחד אחרי עונה ארוכה. קצת שמש, משפחה וחברים". על העונה הפחות מוצלחת של החתן וקבוצתו, אמר סולומון: "אני חושב שהם לקחו הרבה אליפויות והם יודעים מה הם צריכים לעשות. אני בטוח ששנה הבאה הם יהיו יותר טובים". 

ברוכים השבים לישראל, מנור ודנה
ברוכים השבים לישראל, מנור ודנה | אור גפן

הגרוש הטרי, אופיר דוידזאדה, איחל לגלזר ונוי ש"יהיו מאושרים וכמה שיותר שנים ביחד, ילדים בעזרת השם (יהיו להם ילדים יפים) ואני הכי אוהב אותם בעולם". לקראת העונה הבאה ביקש המגן "לזכות בכל התארים" והזכיר כי עדיין אין לו חוזה חדש. מכבי תל אביב, לתשומת ליבך. על העונה האחרונה שהסתיימה ללא תארים, הוסיף דוידזאדה: "בוא נגיד שהיו חילופי מאמנים באמצע העונה, היה קצת קשה אבל אני מקוה שבעונה הבאה – באיזה קבוצה שאשחק, שיהיה הכי טוב שיכול להיות". 

ערן ושי זהבי שאוטוטו חוגגים 11 שנות נישואים, איחלו יחד לחתן ולכלה: "מזל טוב! הרבה הצלחה ביחד, הרבה ילדים, אושר, בריאות, אהבה וכבוד". זהבי הוסיף כמה טיפים לזוג הצעיר שזה עתה התחתן: "שיהיו שמחים, יעזרו אחד לשני, ירימו אחד את השני למעלה ושיצעדו בדרך ביחד".

ערן זהבי, שי זהבי
ערן זהבי, שי זהבי | אור גפן

איתי שכטר שהגיע לאיבנט עם אשתו ליז בירך: "אני רוצה לאחל להם אושר ואת החתונה הכי שמחה בעולם. באנו לחגוג להם, דן זה חבר יקר – אני מכור לילד הזה, כל הטוב שבעולם וים של נשיקות". חביב אוחיון, שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ונאלץ לפרוש מכדורגל בשל פציעה מצערת, נכח גם הוא באירוע וריגש את כולם. "איזה כיף לראות אותך חבר", כתב לו שכטר שהעלה תמונה של שניהם בסטורי.

איתי שכטר, חביב אוחיון
איתי שכטר, חביב אוחיון | מסך, אינסטגרם

רארש איליה, שלא ממש תרם למכבי תל אביב וכבר סיים את חוזהו, נשאר בכל זאת בישראל והגיע ככל הנראה במיוחד לחתונה וכיבד. השחקן כידוע צפוי לחזור לניס הצרפתית לאחרי חצי עונה פחות מוצלחת בקריית שלום.

בקרוב באמירויות? עומר אצילי
בקרוב באמירויות? עומר אצילי | אור גפן

גם למכבי חיפה הייתה נציגות מרשימה באירוע, כאשר דולב חזיזה, סאן מנחם, שון גולדברג, מאוויס צ'יבוטה ועומר אצילי באו להרים לחבר ממכבי תל אביב. אצילי, שהגיע ללא אשתו אחרי שהשניים חזרו ממש לאחרונה מחופשה פרטית, הגיע על אף חרושת הדיווחים בנוגע לעתידו והסקרנות הגדולה שנוצרה עקב עזיבתו המסתמנת לאיחוד האמירויות. "כסף לא קונה אהבה" כתב חזיזה בתמונה שהעלה לסטורי לצד מאור קנדיל וסאן מנחם ברחבת הריקודים.

כסף לא קונה אהבה. התמונה שהעלה חזיזה
כסף לא קונה אהבה. התמונה שהעלה חזיזה | אינסטגרם

עוד הגיעו לשמח את החתן והכלה: טל וליאן בן חיים, רוני ויונתן כהן, דור פרץ, דן ושרית ביטון, אילון אלמוג שהגיע סוליקו כי ירין שלו רצה למיליון, דניאל פרץ, שחר פיבן וזוהר הרוש, מתן חוזז, אליאל ונטע פרץ, עידן ורד ואשתו מאי שגם חגגה את יום הולדתה, מעיין ואבי ריקן, עידן ושלי נחמיאס, שון וייסמן, איתן טיבי, יוסי ומירית בניון, שלי ושרן ייני, הדס ומאור קנדיל, מאי ואייל גולסה, ניר ביטון, גבי קניקובסקי, עידן נחמיאס, אלון חזן, שי ברדה, סלובודן דראפיץ', מאיה ואבי נמני, עומרי גלזר ושירה מורג, רוסלן ברסקי ואשתו ענבר, בן ביטון וכמובן שהזוג הטרי ירדן שועה ואור זוארץ שגם אבא שלה יו"ר התאחדות לכדורגל שינו זוארץ הגיע לכבד את גלזר ואשתו. 

ירדן שועה, אור זוארץ
ירדן שועה, אור זוארץ | אור גפן
יוסי בניון ואשתו מירית
יוסי בניון ואשתו מירית | אור גפן
סאן מנחם, עמית פיליפ
סאן מנחם, עמית פיליפ | אור גפן
טל בן חיים, ליאן בן חיים
טל בן חיים, ליאן בן חיים | אור גפן
מאוויס וקרולינה צ'יבוטה
מאוויס וקרולינה צ'יבוטה | אור גפן
עידן ורד, מאי ורד
עידן ורד, מאי ורד | אור גפן
שינו זוארץ
שינו זוארץ | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי