כולם ביקשו להצטלם: אוהדת הגיעה למשחק עירומה

ארבלה מיה
ארבלה מיה | מסך

המעריצה המושבעת של ארסנל הגיעה למחזור סיום העונה מול לידס עם "תלבושת" מיוחדת שגרמה לכל מי שנכח במגרש לסובב את הראש. אז מה יצא לה מזה? לירון שרון עם ההסבר

(גודל טקסט)

ביום האחרון של העונה בפריימרליג, אוהדת אחת החליטה להראות את אהבתה למועדון בצורה מאד מיוחדת ופרובוקטיבית. כוכבת האונליפאנס ארבלה מיה, שידועה בהערצתה לארסנל, החליטה להגיע למחזור הסיום נגד וולבס כשהיא לבושה בחוטיני קטנטן בלבד, ויתר גופה צבוע במדי הקבוצה, ללא בגדים אמיתיים.

אחרי שלא עמדו בלחץ בחודש האחרו ואיבדו את האליפות למנצ'סטר סיטי, התותחנים ניצחו 0:5 במשחק הנעילה והקלו מעט את כאבם של האוהדים, אולי גם בזכות האוהדת הבולטת שלא היה אפשר להוריד ממנה את העיניים ביציע. האוהדים נהרו להצטלם איתה והיא הפכה לאטרקציית המשחק, ומשכה את כל תשומת הלב עם גזרתה הלוהטת שהייתה חשופה לכל. תחתונים לבנים זעירים היו הבגד היחיד שלבשה, כשכל יתר גופה היה צבוע אדום לבן ועל גב "חולצתה" נכתב הכינוי שלה. 

היממה את כל האצטדיון
היממה את כל האצטדיון | מסך

כוכבת האונליפאנס שאחריה עוקבים כמעט 160 אלף איש באינסטגרם, התגרתה באוהדים והזמינה אותם להיכנס לדף הפרטי שלה, שם יעלו כל התכנים מאיך יצרו את הציור שעל גופה. היא סיפרה באחד הסרטונים: "אני אצבע את הגוף שלי כל יום עכשיו מרוב שנהניתי".

אוהדי ארסנל הנרגשים מיהרו לעקוב ובעיקר מה שיצא לה טוב מכל הסיפור הזה, הוא החשבון שלה בפלטפורמה למבוגרים בלבד, שזכה לעוד מאות משתמשים חדשים לאחר המשחק שמוכנים לשלם עבור מנוי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי