לוקאקו נתפס עם ראפרית מפורסמת, חמד הגיע לכבד: החתונה של לאוטרו במוקד

הזמרת האמריקאית מייגן סטליון. בת הזוג החדשה של חלוץ אינטר? | צילום: אינסטגרם

חלוצה הבלגי של אינטר הצית שמועות על רומן חדש במהלך יומו המרגש של חברו לקבוצה, באירוע בו לקחו חלק גם שחקנה של הפועל ב"ש ושלל כוכבים

(גודל טקסט)

ביום שבת הבא תפגוש אינטר את מנצ'סטר סיטי לגמר מסקרן ותנסה לזכות בגביע האלופות – 13 שנים אחרי שהניפה את התואר היוקרתי בפעם האחרונה. אחד השחקנים הדומיננטיים בהישג של המועדון האיטלקי הוא החלוץ לאוטרו מרטינס, אלוף העולם עם נבחרת ארגנטינה, אשר מנצל כל רגע בתקופה הגורלית של קבוצתו ואמש (שני) התחתן עם זוגתו ואם בתו, אגוסטינה גנדולפו. האירוע המרהיב התרחש באגם די קומו שבאיטליה, אליו הגיעו שלל כוכבי כדורגל וביניהם חברו הבלגי לקבוצה, רומלו לוקאקו, שמסתמן כי הצ'ק שהשקיע השתלם לו יותר מלכל שאר האורחים. 

לוקאקו הכיר באיבנט המפונפן את הזמרת האמריקאית המפורסמת מייגן די סטליון, שהפכה לשם דבר בשנתיים האחרונות עם קהל ענק של למעלה מ-30 מיליון עוקבים! הזמרת והחלוץ נראו קרובים במיוחד ואף נתפסו מתבודדים בצד האגם, מדברים, צוחקים וקרובים אחד לשנייה. העוקבים השתגעו מהקשר הנרקם בין השניים, והיו כאלו שהגיבו בחשש: "שהיא לא תטשטש אותו לקראת הגמר", "אנחנו צריכים אותו מדויק וחד, פחות מאוהב", נכתב על ידי חלק מאוהדי אינטר, אשר עוקבים באדיקות אחר המצב. כמו כן, היו גם אחרים שהתלהבו וחשבו שמדובר במאץ' משמיים. 

מדובר בסגירת מעגל מטורפת, אחרי שלהזכירכם, בחודש ספטמבר האחרון דווח שאשתו הטרייה של מרטינס, אגוסטינה הפצצה, זרקה אותו בשביל לוקאקו. הארגנטינאי הכחיש את הנושא בכל תוקף, ובסוף ייתכן שרומלו הכיר את בת הזוג העתידית דווקא בחתונה של מי שהוא הואשם בבגידה כלפיו, אירוני. אז אמנם הרבה מחבריו לנבחרת נעדרו מהאירוע, אך לצידם של האורחים המפורסמים דוגמת אשרף חכימי, אלכסיס מק אליסטר, אמי מרטינז, אדין דז'קו ועוד רבים וטובים, היה לנו גם נציג ישראלי מהטובים ביותר! תומר חמד, לצד אשתו שונית, הגיעו גם הם לאירוע וייצגו אותנו בכבוד גדול. 

גם תומר ושונית שלנו היו! | אינסטגרם
גם תומר ושונית שלנו היו! | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי