בת הזוג של שחקן מכבי תל אביב ניצלה בנס: "דבר כזה עוד לא קרה"

קים אור אזולאי
קים אור אזולאי | מסך, אינסטגרם

קים אור אזולאי, זוגתו של הכדורסלן יפתח זיו, נפלה על הראש במהלך פרק הבכורה של "רוקדים עם כוכבים". איך הגיבו השופטים ולמה היא ווינרית? לירון שרון עם הפרטים המלאים מאחורי הדרמה בקשת 12

(גודל טקסט)

בערב הפתיחה של "רוקדים עם כוכבים", הריאליטי של קשת 12, לכוכבת הילדים וזוגתו של יפתח זיו ממכבי תל אביב, קים אור אזולאי, קרה דבר שלא קרה מעולם בתוכנית מהסוג הזה. "מה שעומד לקרות לי על הרחבה עוד לא קרה ברוקדים עם כוכבים", כתבה ל- 613 אלף העוקבים שלה באינסטגרם מספר שעות לפני שידור פרק הבכורה.

יפתח זיו, קים אור אזולאי | רפי דלויה

"מה שקרה בערב הפתיחה עוד לא קרה לאף מתמודד", כתבו בקשת ובנו מתח מטורף לקראת הביצוע של קים ובן הזוג שלה לתוכנית, הרקדן עידן אטיאס. הכוכבת הצעירה נפלה על הראש במהלך הריקוד הראשון שלה שלה ולמזלה לא נגרם לה נזק. באחת ההרמות בה החזיק עידן את קים עם ראשה הפוך במקביל לרצפה, איבד את שיווי המשקל ומעד, מה שגרם לה לקבל מכה חזקה בראשה ולארבעת השופטים רונה לי שמעון, אנה ארונוב, דוד דביר ואלי מזרחי, להיבהל בטירוף.

קים אור אזולאי | מאור אלקסלסי

אבל אשת הכדורסלן הוכיחה איזו ווינרית גדולה היא והמשיכה את הריקוד עד לרגע הסיום כמו מקצוענית אמיתית, למרות המכה החזקה שספגה. הקהל הריע לקים וכולם סביבה נפעמו: "איזה מקצוענית. נפלת כמו כוכבת וקמת כמו כוכבת", אמרה לה רונה לי.

"לכולם זה קורה אין מה לעשות זה חלק מהדיל, אנשים בבית יראו כמה זה קשה, מאתגר ומסוכן", הוסיפה אנה ארונוב שהתפעלה מהרמה הטכנית שהפגינה כוכבץ הרשת הצעירה. עידן, בן הזוג שלה לריקוד הוא אוהד בית"ר ירושלים, אך מצידו של בן הזוג זיו עדיין לא הגיעה תגובה או איזכור להופעה הראשונה של בת הזוג המוכשרת שלו.

בסיום פרצה קים בבכי וחיבקה את אמה לאחר התקרית. בריאות!

קים אור אזולאי, יפתח זיו | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי