מול חברה שלו, בלי בושה: בתו של פפ מנסה לפתות את כוכב סיטי?

מריה גווארדיולה
מריה גווארדיולה | מסך, אינסטגרם

בארגנטינה משתגעים מסרטון קצר שהופץ ברשת ובו מריה נראית נושכת שפתיים בצורה חושנית כשאחד השחקנים של אביה עובר לידה במהלך חגיגות האליפות על כר הדשא. הבעיה המרכזית: הוא לא רווק. בינתיים

(גודל טקסט)

בארגנטינה משתגעים בעקבות סרטון שהפך להיות ויראלי ברשתות החברתיות. חדי עין מצוות הפרשנים באחת מתוכניות הספורט לא הצליחו להתעלם מהתגובה של מריה גווארדיולה, בתו של פפ, כשהחלוץ חוליאן אלברס עבר לידה על כר הדשא במהלך חגיגות האליפות השלישית ברציפות של מנצ'סטר סיטי.

"העכביש", כפי שמכונה החלוץ, הצטלם עם אבא שלה, המשפחה שלו ובת הזוג שלו אמיליה פררו, ובמקביל מריה נעצה בו מבט חודר וסרקה אותו מכל כיוון כשהיא נושכת שפתיים בחושניות. על פי הסטיגמה שדבקה בה, מריה נחשבת ל"חובבת כדורגלנים", לאחר שיצאה עם דלה עלי ושמועות על רומן עם ארלינג הולאנד מילאו במשך תקופה את הצהובונים באנגליה.

סרטון הווידאו הקצר די מאשש את העובדה שהיא הייתה שמחה למצוא לה איזה חבר כדורגלן, ונראה לנו שזה לגמרי הולך לכיוון הזה לאור העובדה שהיא מוקפת שחקני כדורגל באופן קבוע הודות לג'וב של אביה. 

לאלברס למעלה מ-12 מיליון עוקבים באינסטגרם ולמרות שניכר כי בתו של המאמן המפורסם מעוניינת בו, היא דווקא לא עוקבת אחריו. אך אל דאגה, היא נשארת מעודכנת דרך אחיו הצעיר, אגו אלברס, אחריו עוקבת באדיקות וגם הוא אחריה. אוהדי נבחרת ארגנטינה ודאי היו שמחים אילו החלוץ המוכשר היה יוצא עם מריה ואומר יפה שלום לזוגתו הנוכחית אמיליה.

כזכור, זמן קצר אחרי הזכייה במונדיאל, אוהדי ארגנטינה קראו לו "לזרוק" את בת הזוג שלו בטענה שלא יכלו שלא לשים לב לגישה הבעייתית של אמיליה אחרי סרטון שהופץ טבו היא מבקשת ממעריצים ללכת מבלי שאלברס יחתום להם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי