כבר זכה במונדיאל: הכירו את בת הזוג של כוכב נבחרת הנוער

נועה בן חמו, בת הזוג של שחקן מכבי תל אביב דור תורג'מן | אינסטגרם

דור תורג'מן ממכבי תל אביב חווה טורניר מצוין במדי נבחרת ישראל וזוכה לתמיכה בלתי מבוטלת מזוגתו נועה, אשר מציבה יעד אופטימי בהחלט להמשך הקמפיין. איך הם הכירו ומה צופן להם העתיד?

(גודל טקסט)

דור תורג'מן (19) מסתמן כאחד הכוכבים הגדולים של נבחרת ישראל במונדיאליטו. תורג'מן גדל באשדוד והגיע למכבי תל אביב ב-2018, כשהוא בן 14. כעת, החלוץ הצעיר מבסס את מעמדו כשהוא מעורב במרבית המהלכים החיוביים של הנבחרת בחלק הקדמי. חניכיו של אופיר חיים, שהגיעו עד לגמר אליפות אירופה בשנה שעברה, מטפסים בשלבי גביע העולם עד גיל 20 לאחר ה-0:1 על נבחרת אוזבקיסטן – ניצחון אשר סידר העפלה לרבע גמר הטורניר היוקרתי. לאורך כל הדרך, לתורג'מן יש מי שמלווה אותו במסע הזה – בת הזוג שלו נועה.

כבר לא, תורג'מן ובן חמו בימים יפים יותר | צילום: פרטי

נועה בן חמו בת ה-18 צפתה אתמול (שלישי) בחבר שלה, ביחד עם כל המשפחה שלו, רושם עוד הישג אדיר עם הנבחרת ושיתפה את ספורט1 בתחושות: "הכי כיף בעולם, ידעתי שהם ינצחו, הם הוכיחו לכולם עד עכשיו והם ימשיכו עד הסוף. האם האמנתי? אני חושבת שגם אני וגם כל המדינה נורא מופתעים מהמקום שהם הגיעו אליו, אבל כן, האמנתי שזה יקרה. רואים איך הם נלחמים במגרש ונותנים הכל וזו הדרך לניצחון. אני בטוחה שהם ימשיכו ככה, יתנו מעצמם הכל ויגיעו הכי רחוק", סיפרה.

שחקן מכבי תל אביב דור תורג'מן וזוגתו נועה בן חמו | צילום: אינסטגרם

נועה מסיימת את לימודיה בתיכון השנה וצפוייה להתגייס לחיל האוויר. היא מתגוררת במושב שדה נחמיה, 40 דקות מאשדוד, היכן שגר תורג'מן כשהשניים צמודים חזק יחד בשנה האחרונה. על סיפור ההיכרות ביניהם הוסיפה: "אנחנו בסך הכל שנה ביחד וזה מרגיש הרבה יותר. הכרנו בדרך הכי פשוטה (אינסטגרם), האמת שבחיים לא אהבתי את הדרך הזו להיכרות, אבל עם דור מההודעה הראשונה זה היה שונה ויום אחרי שהכרנו כבר יצאנו". הזוגות מישל גרציג וטיבו קורטואה, וקורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו יעידו שזו דווקא דרך נהדרת להכיר, להתאהב ולהקים משפחה. 

נועה בן חמו, בת הזוג של שחקן מכבי תל אביב דור תורג'מן | צילום: אינסטגרם

על השנה האחרונה של תורג'מן במכבי תל אביב שיתפה: "השנה עברה סבבה ממש. למרות כל הקשיים בדרך לא נתנו לזה לפגוע בנו, להפך, אני חושבת שזה רק חיזק אותנו ולמדנו לתמוך אחד בשנייה תמיד לא משנה מה. אני יודעת שדור ועידן (הסוכן שלו) ידעו לעשות את הבחירות הכי טובות ואם לדור טוב אז ברור שלי טוב. וחוץ מזה, דור מלווה לא רק בי ובעידן – יש לו אבא ואמא מושלמים שבאמת בחיים לא ראיתי כזו תמיכה והערצה לילד".

מתי תתראו? "נקווה שאחרי הגמר, הכי רוצה שעכשיו, כן? אבל בטוחה שזה יקרה אחרי. אני מתרגשת, גאה ומתגעגעת. הכל מוצף ביחד"

דור תורג'מן, נועה בן חמו | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי