רגע לפני החתונה עם מישל גרציג: טיבו קורטואה עושה מיליונים

מישל גרציג, טיבו קורטואה
מישל גרציג, טיבו קורטואה | מסך, אינסטגרם

לקראת החודש המרגש בחייו של שוער ריאל מדריד ושבועות ספורים לפני שהוא יעמוד מתחת לחופה עם הדוגמנית הישראלית, הבלגי מצא זמן להגדיל את הונו בלא מעט כסף. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

זה עומד להיות החודש הכי מרגש בחייו של טיבו קורטואה, שוער של ריאל מדריד. בגיל 31 ועם רזומה אדיר בין הקורות, כולל אליפויות וגביעים, הבלגי יתחתן לראשונה בחייו עם לא אחרת מהדוגמנית הישראלית, מישל גרציג, בחתונה שצפויה להיות ה-אירוע המדובר של הקיץ, וזה יקרה ממש בסוף החודש. אז עד שנזכה לראות אותם צועדים יחד בחופה שאמורה לשלב אלמנטים יהודיים ונוצרים יחד, קורטואה מצטרף לכוכבי הכדורגל הגדולים והחכמים בעולם, ומשקיע בעסקים מעניינים מחוץ לעולם הכדורגל. 

השוער נכנס שותף באימפריה של נהג המירוצים הבריטי לואיס המילטון, שהקים את רשת ההמבורגרים הטבעוניים הראשונה בעולם והפך להצלחה מסחררת. "ניט בורגר" היא הרשת בה משתפים פעולה שני הספורטאים הגדולים והיא מציעה אך ורק מוצרים אורגניים בעשרות סניפים בעולם. אם אתם במקרה מבקרים בלונדון, במיאמי או בניו יורק, שם הרשת זוכה למכירות הגבוהות ביותר, אולי שווה לכם לבקר באחד הסניפים, כאשר לא מעט כאלה נפתחים כל שנה. אולי בקרוב בישראל? 

הנתון המעניין ביותר הוא העובדה שכניסתו של השוער שהייתה כרוכה בהשקעה של הון מצידו, העלתה את שווי החברה ל-100 מיליון דולר (!) לפי ה"פייננשל טיימס". חוץ מהמילטון וקורטואה, גם ליאונרדו דיקפריו השקיע באימפריה בתחילת דרכו של נהג הפורמולה 1, והרווח היום השתלם. מאוד השתלם לשלושתם. כל זאת נולד בזכות הבריטי,  שהחליט ללכת על הפרויקט הזה אחרי שהחל בדיאטה המבוססת על ירקות בלבד וללא מוצרים ממקור מן החי. מאז המטרה שלו היא לגרום לכל בני האדם להיות מודעים לחשיבות אורח החיים המבוסס על מוצרים אורגניים ו-100% ירקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי